ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تولد سيناي عزيزم

1391/4/19 4:33
نویسنده : خاله هدي
876 بازدید
اشتراک گذاری

سيد سينا خواهر زاده خاله جون يا همون خاله هدي كوچيكه است. خاله هدي كوچيكه يا خاله هدي ثاني، دوست عزيز اهوازيمه كه با اسم خاله جون مياد پيشمون. يه دختر خانم ماه كه مثل من عاشق خواهرزاده كوچولوشه. توي اين مدت، خاله هدي كوچيكه و خواهرش مناجون مامان سيناي عزيزم هميشه همراه ما بودن و چقدر كه دلگرمي دادن به ما. خاله هدي كوچيكه خيلي با وفاست، خيلي نكته سنجه و باهوش و البته خيلي مهربون. اما من، خاله هدي بزرگه امروز كلي شرمنده خاله و مامان سيناجون شدم. 16 تيرماه اولين سالروز تولد گل پسر، قند عسل سيناجون بود و من فراموش كردم كه حتي يه سري به وبلاگش بزنم. براي همين با كمال شرمندگي و خجالت پس از سه روز، يكسالگي سيناي عزيزم رو تبريك مي گم و اميدوارم يه دنيا شادي، شرف، عزت، سربلندي و موفقيت در انتظارش باشه.

http://sina1390.niniweblog.com/

اين عكس بالايي هم تنها عكسي هست كه از سيناجون دارم و چون همه مطالب وبلاگش رمزداره دسترسي به عكس ديگه اي نداشتم. ولي توي همين عكس هم ميشه فهميد كه چقدر اين پسملي خوشگل و نازه. البته مامان و خاله مهربونش به من لطف دارن و هراز گاهي عكساي مخصوص برام ميذارن و من خداييش لذت مي برم از اين همه زيبايي اونم در قالب يه آقا پسمل اهوازيقلب.

راستي آدرس وبلاگش رو همينطوري گذاشتم چون همه مطالبش رمزداره و رمزشم به كسي نمي دننیشخند(حتي من و شما دوست عزيزهورا)

 گل پسملي خوشگل، خاله هدي بزرگه از طرف خودش و همه خانواده بخصوص خاله ندا، خاله سارا، ياسي ناناسي و محمد كوچول يكساله شدنت رو به شما و همه خانواده بخصوص مامان منا و خاله هدي كوچيكه تبريك ميگه. هميشه سالم باشي و شادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
19 تیر 91 4:53
تولدش مبارک هدی ناز

مرسي خاله اي
نایسل
19 تیر 91 4:59
تولد همین دوستون رو تبریک گفتم دیگه مگه جی گفتم منم مغزم از تو بدتره
از پری شب نیم ساعت خوابیدم


نه منظورم قضيه تبريك اون تولديه كه توي وبلاگت نوشتي دختر!
نایسل
19 تیر 91 7:24
هان
من یه وبلاگ دارم تولدت مبارکک میگم
اگه دوست دارن اونجا رو عمومی کنیم یه جایی برای تبریک همه به هم و خوشحال کردن دوستاشون

فكر خوبيه من موافقم خواهر
مانی محیا
19 تیر 91 8:27
خوب شما هم بهش رمز نده


نه خاله مريم اشتباه نشه. منظورم از نوشتن اون مطلب اين بود كه كسي ازشون درخواست رمز نكنه.مگرنه من هروقت بخوام برام پست اختصاصي با عكساي خوشگل ميذارن (ميخواستم خودشيرين بازي دربيارم
خاله جون
19 تیر 91 10:04
واااای ممنون خاله هدی!
شرمنده کردی بابا
خیلی خیلی ممنونم از لطفتون.
خاله جون منتظر رمز عکسای تولد سینا باشید


خواهش ميكنم. مرسي عكساي ناناز خان رو ديدم و كلي لذت بردم. مرسي
خاله جون
19 تیر 91 10:56
راستی خاله جون سینا واکسن یک سالگیو تو راه داره حالا یا امروزیا چهارشنبه میبرنش واسه واکسن
مامانش خیلی میترسه از این واکسن یاسمین مشکلی نداشت بعد از زدن واکسن؟؟؟



مامان ندا:عزیزم نگران نباشید واکسن یکسالگ رو توی دست میزنن و درد نداره.
خاله جون
19 تیر 91 13:54
محض اطلاع مانی محیا باید بگم من رمز پستای رمزدار وبلاگ یاسمینو دارم همینطورم محمد.

و هدی جون و خواهراشون هروقت اراده کنن پستی رو از وبلاگ سینا بخونن فقط کافیه من یا خواهرمو در جریان بذارن بلافاصله رمز خدمتشون داده میشه الانم یه پست از عکسای تولد مخصوصشون گذاشتم!


سوئ تفاهم شده بيد خاله هدي كوچيكه. خاله مريم خيلي مهربونه.