ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

فقط عکس(قسمت اول عکسهای به جا مانده از ماه رمضان)

1391/6/6 2:01
نویسنده : خاله هدي
953 بازدید
اشتراک گذاری

بقیه در ادامه مطلب...

یاسمین در حال نشون دادن لاک پاهاش(به قول خودش داک)

یاسمین در کنار اوستا پسر دختر خاله بابا احسان ،طاها پسر پسردایی بابا احسان و علی پسر دایی بابا احسان

یاسمین در حال ماست دادن به نینیش

اینم محمد عشق خالش که داره حسابی خوشمزه میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان گلی
6 شهریور 91 0:18
قربونت بشم چقدر اخم کردنت دوست دارم خیلی ناز میشی قربون این پسرناناز میرم چشم ودهنش نگاه پسرم که نباید اینجوری بخنده دل دیگران ببره


مامان گلی ممنون از محبتتون
نسرین مامان بردیا
6 شهریور 91 1:15
وایییی خدا چه نی نی های خوشمزه ای.... جذبه ی یاسی و خنده های محمد جون ما رو کشت.... از طرف من جفتشونو ببوسید... محکم....

ماشالله محمد خیلی جیگر شده ها... اسپند بدودید خاله ها....


مرسی خاله نسرین.چشم
مامان دخملی
6 شهریور 91 1:20
سلام
ای جونم خوشمزه خانم
بابا افتخار بدین ما رو هم لینک کنین


خواهش میکنم .این چه حرفیه .باعث افتخاره
فرناز مامان ایلیا
6 شهریور 91 3:09
عروس خوشگلم چطوره....؟

شنیدم اخمو شده...

راه رفتنت مبارکه عسل بانوی من...


مرسی خاله فرناز.ژست جدیدمه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
6 شهریور 91 8:56
من که غش کردم......... یکی بیاد منو جمع کنه
این عکسا رو میذاری بابایی بنده خدا از تهران دلش پر میکشه مجبور میشه با کله بیاد شیراز
دلم هوای تپلی تنبلی(محمد) و تپلی بلا (یاسمین) کرده- مثلا خیر سرم اومدم سرکار مگه میذارین

امشب دوباره میایم خونتون رو میترکونیم

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
6 شهریور 91 8:58
خدا نکشه تو رو یاسمین! این چه بلاییه سر این بنده خدا عروسکه آوردی؟؟؟؟ حقا که دختر خواهر اون خالهه (سارا) هستی
می بینم اون خر کوچیکه که I love u میگه رو هم کش رفتی بردی خونه تون


خاله فهمیدی؟!!!!!
عمه زهرا
6 شهریور 91 15:36
قربون عروسکم بشم با این اخم قشنگش، نفس عمه چه پسر خاله نازی داری ماشاالله به دوتاتون زنده باشید من که از عکسا کیف کردم حسابی ماشاالله چشم نخورید ایشاالله


ممنون عمه دهرا جون.من خیلی عمه هامو دوست دارم
تاتیانا و عموی عشقولانه ی
7 شهریور 91 9:22
وای خدای من شکست عشقی
این همه پسر در کنار تو من دیگه مردم مردم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عکسات حرف نداره عکس محمد هم همینطور خیلی عالین این ماست خوردن تو باحاله عزیزمممممممممممممممممم


مرسی عمو

میترا
8 شهریور 91 2:28
نگاش کن چه اخمی می کنه. قربونت بشم من. واااای محمد رو ببین. ماشاالله


خاله ژستم قشنگه؟
مامي نسيم( مامان ملودي )
20 شهریور 91 8:21
تورو خدا پاهاش و ببين وقت غذا خوردن توي صندلي غذا بخولمت من خومشزه
مامي نسيم( مامان ملودي )
20 شهریور 91 8:22
عكس محمد خيلي نانازه كه با تعجب نگاه ميكنه و با انگشت لثه هاش و خلال دندون ميزنه خخخخخخخخخخ آخر شكار لحظه ها هست