ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

فقط عکس(قسمت سوم)

1391/6/11 16:25
نویسنده : خاله هدي
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمین و حیاط بابا جون و اب بازی(پنجشنبه ٢ شهریور)

یاسمین وقتی  داره میگه اوخ اوخ (وقتی جاییش درد میکنه یا زخم شده اینجوری میگه)

یاسمین در حال نیشگون گرفتن از مامان ندا

یاسمین خوشحال از داد زدن مامان ندا

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان گلی
11 شهریور 91 16:41
انشالله همیشه خوش باشید چرا آب دهنت راه افتاده چه چیزخوشمزه ای دیدی ناناس خانم

مرسي. گوشت مامانم رو كندم ميخوام بخولم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 شهریور 91 10:56
EY JAN DEL;AM TANG SHODEH BOOD BARAT AZIZAM
عمه زهرا
12 شهریور 91 13:35
قربون عروسک خوشکل و خوشتیپ خودم برم نفس عمه
عمه زهرا
12 شهریور 91 14:09
قربون عروسک خوشکل و خوشتیپ خودم برم نفس عمه
مريم مامان آرمان
12 شهریور 91 16:10
قربونت برم خاله با اين عكساي قشنگت.
nicel
15 شهریور 91 15:48
واقعا کاش تو یه شهر بودییممم باعث افتخارمه بیای مهدم
تاتیانا و عمو جون جون
16 شهریور 91 8:38
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عشق منننننننننننننننننننننننننننننننن وای چند روز وبلاگ رفته بود برای پشتیبانی دلتنگ شده بودم حسابیخدااااااااااااااااااااااااااااا
نگاش کنننننننننننننننننننن اول بیا دست بیا دست
برات یه آواز میخونم تا که بیای برقصی/دل بدی و دل ببازی از بابا احسان نترسی:
Dیاسمن این عکس اولی خیلی نازه دختر ورزش کن شکمشو ببین عسلککککککک
خب این حالتهای مختلف تو هم با آب بازی خیلی قشنگن مخصوصا اونی که سر پا ویسادی......آخه دختر سس چرا خوردی؟؟
محمد جون کلاه داره یاسمین داره عمو داره عاشق خندهاتم محمد.....با کلاه خیلی بامزه شدی مراقب هم باشیدااااااااااااااااااااا دوستون دارم عشقولانه های مننننننننننننننننننننننننننننننننننننن توتولییییییییییییییییییییییییییییییییییی


ناناسي و عسيسي :‌ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عمويي. راستي عمو عروسي خوش گذشت؟
مامان سایان
16 شهریور 91 10:49
ااااااااااای جونمممم به این دخمل خوشتیپ و نانازی الهییییییی واسه خودت خانوم شدی بوووس هزااارتاااااا
میترا
16 شهریور 91 17:33
وای منم آب بازی خواستم. قربونت بشم انقدر بلایی.


خاله من شيطون و بلام!
مامان رادمان
16 شهریور 91 17:36
سلام.ما شنبه انشالله اگه خدا بخواد راهی شیراز هستیم.دعا کنید عمل دختر عمه رادمان با موفقیت تموم بشه وخوانواده یه نفس راهت بکشن.از شما خاله هدی به خاطر راهنمایی ممنونم .خیلی براش دعا کنید.دو تا عروسک خوشکل رو ببوس عزیزم.


انشااله كه به سلامتي همه چي خوب پيش ميره. اصلا نگران نباشيد. همه چي عالي خواهد بود به لطف خدا
مامان گلی
16 شهریور 91 22:45
کجایی یاسی جون دلم تنگشده برات


مامان گلي جون ني ني وبلاگ خسته بود رفته بود يه كم قوت بگيره براي همين نشد بيايم آپ كنيم
تاتینا و معمووووووووووو
17 شهریور 91 10:22
سلااااااااااام شکر خدا همه چی خوب بود جای شماهااااااااااااااااااااااا خالییییییییییییییییییی
مامان صدف
18 شهریور 91 8:24
وای که چقدر دلم برا این دختره تنگ شده بود. خیلی وقت بود که نیومدم به نینیا سر بزنم. حتی به وبلاگ صدف هم درست حسابی نرسیدم. دوستت دارم کپلم.