ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

مامان از گل بهترم

1391/8/24 13:02
نویسنده : خاله هدي
938 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر رفتیم خونه مامانم اینا .یاسمین زهرا که تا فهمید میخوایم بریم اونجا هر کاریش کردم عصر نخوابید همش میگفت مامان بابایی  ددا  ممد تارا....

تا وقتی خاله هابودن که مشغول بازی با خاله ها یا محمد بودی وقتی هم که رفتن با مامانی کلی بازی کردی و ریسه میرفتی از خنده هر چی میگفتم یاسمین بیا بخواب نمیومدی.به مامانی میگفتی پخپخپخ بعد میدویدی تو اتاق و باخنده میگفتی :مامانجو ترتید=مامان جون ترسید!( هنوز تکلیفت رو معلوم نکردیم که به مامان من چی بگی مامانی یا مامانجون دوست دارم یه چیزی صدا کنی که پر از عشق و صمیمیت و همه چی باشه اگر پیشنهادی دارید بگید)

الهی قربونت برم که اینقدر خوشمزه شدی مامانی هم کلی بوس بارونت کرد و ذوقت کرد ،وقتی هم دیدی بلند شدم آماده رفتن بشم نشستی و کلی گریه کردی که نه نریم(جدیدا یا خاله هدا و یا خاله سارا باید تا در ماشین بیارنت وگرنه نمیای بغلم تا بریم).

 مامانم دوتا نوه جیگر داره که دوتاشون عاشقشن و دوستش دارن و این فکر کنم یه حس خیلی قشنگ و غیر قابل وصف برا مامانم باشه.

من و احسان و یاسمین زهرا باید خیلی قدر دان مامانم باشیم آخه همیشه کمک به حالمون بوده و بی منت کمکمون میکنه برا هر مهمونی که باشه بدون اینکه بهش بگم کلی کمکم میکنه ،هر وقت میاد خونمون هم همینطوره کارهایی رو که وظیفه من و احسانه ، خودش انجام میده و هر چی ازش میخوایم که اینکارو نکنه قبول نمیکنه (خدا کنه ما هم دختر و پسر خوبی باشیم براش).

بزرگترین درسی که مامانم بهم داده اینه که برا بچه هام بدون منت و توقع تشکر از جانب اونا و بقیه کمک به حالشون باشم.

 خدارو شکر که شوهر قدردانی هم دارم و مامانم خیلی احسان رو دوست داره و بالعکس.

منم دوست دارم مامانم رو الگوی خودم قرار بدم و برا یاسمین و داداش یا خواهر آیندش همین اندازه فداکار باشم و بی منت و بدون اینکه منتظر تشکر باشم براشون هر کاری از دستم برمیاد رو انجام بدم.

خدایا ازت میخوام پدرو مادرمون رو در پناه خودت سالم و شاد حفظ کن و سایه پر برکتشون همیشه بالای سرمون نگه دار.

مامان از گل بهترم از اینکه اینقدر خوبی متشکریم.

این پست توسط احسان ، ندا و یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله هدی 2
24 آبان 91 12:58
آره واقعا ایشالله خدای بزرگ سایه مامانای مهربونو تا همیشه بالای سر بچه ها نگه داره به خصوص برای دخترا که بدون ماماناشون هیچن


آره واقعا.دختر و پسر نداره همه به مامانشون نیاز دارن.
خاله هدی 2
24 آبان 91 12:59
ایشالله خدا هم مادر مهربون شما رو هم مامان بابا احسان یاسمینو عمر باعزت و سلامتی بهشون بده همینطور همه مادرای دنیا رو


انشاا...
مامان گلی کیمیا
24 آبان 91 13:19
خداوندهمیشه مادر شمارا براتون سالهای سالها سالم وشاد نگهداره

انشالله همیشه درکنار همدیگرشادباشید هیچوقت ازپدرومادر غافل نشید تنهانوقع والدین ازفرزندانشون فقط وفقط محبت وعاطفه است تادرکنارتون هستن قدر بدونین .نبودنشون خیلی سخته


امیدوارم براشون بچه های خوبی باشیم
خاله هدی 2
24 آبان 91 22:50
البته که مادر برای دختر و پسر هیچ فرقی نداره... ولی معمولا دخترا با مادراشون بیشتر احساس راحتی میکنن خوب این یه امر طبیعیه دیگه از این لحاظ گفتم.


آره عزیزم راست میگی.من از این بابت گفتم که اگر پسر هم داشته باشم هیچ فرقی برام نداره و همون کاری که برا یاسی میکنم برا اونم میکنم.هرکمکی که بتونم بکنم برا دوتاشون انجام میدم.البته انشاا....
خاله هدی 2
25 آبان 91 6:19
البته یه مادر خوب و فداکار هیچوقت بین بچه هاش تفاوتی نمیذاره!!چه پسر باشن چه دختر... ایشالله..... راستی از قول من به خاله هدی سلام مخصووووووص برسونید دلم براش تنگ شده کجاست پس؟!؟؟!؟! پایان نامشم که تموم شد...
مامی آرمان (خاله زری )
25 آبان 91 15:09
خدا مامانت رو واست حفظ کنه ایشالله که همیشه زیر سایه پدر و مادرت شاد زندگی کنی . به نظر من که هیچ وقت نمیشه به طور واقعی از مادر تشکر کرد
عمو دون دون..
26 آبان 91 14:17
وای وای شبیه بچه خارجی ها شده اینجا..عشق عاموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووصورتی بهت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
عمو دون دون..
26 آبان 91 19:48
چپ میرم راست میرم بازم میام پیش خودتت...عمو تو داری یاسمین
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
27 آبان 91 8:24
خداییش مامان ما، بهترین مامان دنیاست. نه اهل دروغ و ریا و تظاهره، نه اهل پز و فخر فروشیه، نه اهل دغل بازی و سیاسته، نه اهل غیبت و تهمته، نه اهل زبون بازی و مال دنیاست. مامان ما، مثل مادر (مامان خدابیامرزش) یه خانم به معنای واقعیه. باخدا، بی غل و غش، خالصانه مهربون، بی ریا، یکرنگ، فداکار و ... خدایا مامان و بابای مهربونمون رو در پناه امن خودت حفظ کن و سایه شون رو بر سر ما مثل همیشه با عزت و موفقیت مستدام بدار. ما (بخصوص من) بدون اونا هیچیم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
27 آبان 91 9:37
نازی خانم با اجازه لینگت کردم


افتخار دادین
♥ مامي ملودي جون ♥
27 آبان 91 10:39
خدا سايشون و روي سرتون نگه داره . حالا كي منتظر نيني بعدي باشيم ؟


فعلا منتظر نباش عزیزم.
سحر
27 آبان 91 11:40
عزیزم از دست من ناراحت نشو توروخدا.......من منظور بدی نداشتم.......آخه خیلی دلم از خودمون پره ..... از اینکه اینقدر مردم ناشکری هستیم.....مدام از گرونی مینالیم و ندارم ندارم میکنیم ولی خرج و برجامون روز به روز بیشتر و زندگیهامون تشریفاتی تر میشه.......بازم عذرخواهی


خواهش میکنم
میترا
12 آذر 91 16:14
خیلیییییییییییی قشنگ بود. اشکم در اومد