ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

اگه روزه اید مواظب باشید گرسنه تون نشه

1390/5/10 10:51
نویسنده : خاله هدي
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ببخشید چند روز نبودم بودم ولی خودم که بلد نیستم با کامپیوتر کار کنم خاله هدی هم نمیدونم اینترنتش تموم شده یا کار پایان نامه اش اجازه نمیده وبلاگم رو به روز کنه منم گفتم طرفدارام منتظرن واسه همین به خاله سارا گفتم زحمتش رو برام بکشه حالا چند تا عکس جدیدم رو واستون میذارم تا دلتون حال بیاد.اگه روزه اید مواظب باشید گرسنه تون نشه آخه لپام خیلی خوشمزه اس.

یاسی کپلی

یاسی کپلی

یاسی بازیگوش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
10 مرداد 90 11:05
وااااااااااای چه نازه این دخمله.روزه ام باطل شد


مرسي خاله جون. چشماتون ناز ميبينه پس روزه تون قبوله!
مامان وانیا
16 مرداد 90 5:41
وای خدا جونم کی گفته اگه این لپای نازو بخوریم روزه مون باطله؟



خاله سارا گفته