ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

روایت تصویری از این چند روز تعطیلی

1392/1/9 18:07
نویسنده : خاله هدي
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

 دو تا فرشته ناز

یاسمین و پسر خاله و عید دیدنیییییی

یاسمین و تفریحات سالم(الاغ سواری)

عشق تلویزیون

یاسمین ددری!!!!

یاسمین بهونه گیر و نق نقوی امسال

و البته گاهی به ندرت ساکت و اروم

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان گلی
9 فروردین 92 23:00
آخ دلم بازشدبااین دیدن این خوشگلهام قربون اون دندونت بشم چرا گریه میکنی عزیزم دختر خوش تیپ منو ببین چه گل سری روی موهاش بسته وخانومی شده
نسرین مامان بردیا
10 فروردین 92 3:21
عالیییییییییییی مثل همیشه خوش تیپ و خوشگل و با مزه ... پسر خالتم که قرص ماهه ماشالله... پسر به این خوشگلی نادره واللللا.... ماشالله به هر دوتاتون... عیدتونم مبارک... نی نی ها . ماماناشون
♥ مامي ملودي جون ♥
10 فروردین 92 8:33
اي جونم چقده لباساي عيدت ناناسه . مبارك باشه . دست مامان و بابا جونم درد نكنه . قوربون او تي وي ديدنت بشم من .
جیران مامان کوثر کوچولو
10 فروردین 92 14:18
سلام عزیزم خدا حفظش کنه. خیلی بانمک و دوست داشتنیه.
مامانی طهورا
10 فروردین 92 20:14
سلام سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید در پناه مولا باشید التماس دعا
مامان طاها
11 فروردین 92 11:02
سلعم. سال نو مبارک. ان شا الله سال خوبی داشته باشید. عکسها واقعا قشنگ و جذاب بود. مرسی واقعا دلم با دیدن این عکسها آروم گرفت. آخه خیلی دلم برای یاسی جون تنگ شده بود. ببوسید این گل بهشتی رو.
خاله هدی 2
11 فروردین 92 16:04
ووووویییی نیگا دخترخاله و پسرخاله چه سِتی زدن هردوتاییشون بنفش پوشیدن ماشالله به دو تاییتون دندونای محمدو ببین...مبارکت باشه خوشگلکم اون لباسه که تو عکسای یاسمین ددری تنشه هم خیلی قشنگه و بهش میاد قیافه نق نقوشو نیگااا... اینم یه قیافه جدید از یاسمین که ما تا حالا ندیده بودیم... میگم اینم خوبه بچه عکس از مواقع گریه کردن و بهونه گرفتناشم داشته باشه هااا... بازم خاطره میشه بعدها!! مثل این عکس یاسی گلی معلومه دوست داره بره ددر آره!؟؟!؟ اون پلاک الله گردن یاسمین هم فکر کنم عیدی پارسال مامانجونشه آره!؟!؟
مامان آرتین
12 فروردین 92 1:57
قربونتون برم که اینقدر دوست داشتنی هستید. کفشاشووو خیلی قشنگه دختر خوش تیپ و ناز.
تاتیانا و عموشششششششش
12 فروردین 92 16:22
بابااااااااااااااااااااا اینجاااااااااااااارووووووووو این جمله تفریحات سالم منو کشته بخداااااااااا ببین کی اومده محمد خان فدات عمووووووسال نو مبارکحالا چراگریه میکنه؟ قالب وبلاگت هم خیلی قشنگ انتخاب کردی عکسات هم خوش رنگ و شاد هستن این دستمال دون دونی رو هم خیلی دوست دارم یاسمین جون...میدونی تو یه کتاب که اسمشو نمیارم نوشته بود:ما تماشاچیانی هستیم که .. پشت درهای بسته مانده ایم .... دیر آمده ایم ..... خیلی دیر .من الا ن این حس رو دارم که چرا دیر کردم برای دیدن عشقولانمممممممممممممممم عمو جون خیلی دوستتون دارم هر دوتاتونو میبوسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم..آخه سیر نمیشمممممممممممم
مانی محیا
17 فروردین 92 11:08
عزیزم سال نو مبارک مشتاق دیدار دلمون تنگیده بود اساسی


مرسی.ما هم همینطور