ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

آدرس

1392/1/24 15:40
نویسنده : خاله هدي
898 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا مهارتش در به یاد داشتن آدرسها از کوچولوییهاش حیرت انگیز بود.

 باور کنید یکسالش نشده بود در خونه خاله سارا ایستادیم از توی ماشین ذوق میکرد و میفهمید خونه خالش اینجاست!خونه مامانجون و خونه خودمون هم که از خیلی کوچولوییهاش آدرسش رو بلد بود و از نزدیکیهاش ذوق زده میشد!!!هر مغازه ای که خرید کرده باشیم قبلا و هر جایی که رفته باشیم رو بلده و با دست نشون میده و میگه اینجا قبلا برا چه کاری رفتیم!!!!

خونه مامانبزرگ من رو هم بلده ،کوچشون یه جوریه که از دو طرف میشه رفت خونشون یاسمین از هر دو سمت میشناسه البته ١٠ ماهه که بلده!!!!!

مامان اینجو دتی دوتر؟(مامان اینجا رفتی دکتر؟)

مامان اینجو مایی؟اینجو ببعی؟(مامان اینجا ماهی خریدیم و یا گوشت بره خریدیم)

مامان اینجو دتی دندون؟(مامان اینجا رفتی برا دندونت)

مامان اینجو ابلبل(جایی که رفتیم ماه محرم سینه زنی و ابالفضل گفتیم)

مامان مییم تاب تاب؟(از نزدیکیهای ستاره فارس که رد میشیم میگه مامان داریم میریم تاب تاب؟)

داییم مییم باغ و یا پارک و........

دیروز اون سر شهر داشتیم میرفتیم مهمونی،توی ماشین بودیم یهو دیدم یاسمین داد میزنه و دست میزنه و خوشحال و به باباش میگه بابا احتان بلو تو، بلو اب بازی ، بلو توووو.....بلههههههه ما دوبار یاسمین رو بردیم توی مجتمع زیتون پارک گاندو ،حالا از خیابون بقلیش داریم رد میشیم خانوم خانوما ادرس رو بلده میگه بابا برو توی کوچه برو اسباب بازیتعجب باور کنید داشتم شاخ در می آوردم آخه من توی ذهنم نبود که از توی این کوچه میرفتیم توی پارکینگ زیتونخنثی!!!!!وقتی هم بهش گفتم اینجو نمیخوایم بریم میگه: من میقام یه توچولو بیییم(من میخوام یه کوچولو بریم)

-این پست توسط مامان ندا نوشته شده!

-از همه دوستام عذر میخوام که جواب پیامهای قشنگشون رو ندادم مدتهاست گرفتار مریضی هستیم یکی یکی میگیریم و هنوز صددرصد خوب نشدیمسبز!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه زهرا
24 فروردین 92 20:01
ماشاالله به این عروسکای خوشکل من چشم نخورید ایشاالله
مامان قندعسل
25 فروردین 92 0:30
ماشااله به این دختر باهوش.
آرتینم اینجوریه ولی نه در حد یاسمین.


فدای پسر باهوش
امیر
25 فروردین 92 14:38
وااااااااااااای خدابد نده انشالله که زودتر خوب شیدددددددددددد....دخملی حسابی شیرین زبون شده ماشالله..قربونش برم این دستمال سر دون دونی شوووووووو ببیننننننننننننننننننننن..


ممنونم
عمه زهرا
26 فروردین 92 1:52
قربون نفس خودم بشم با این تیزهوشیش من که از روزی که به دنیا اومد گفتم جیگر عمه استعداد درخشان خودمه قربونش برم من




دختر خودمه خب!


مامان طاها
26 فروردین 92 12:51
آفرین به این هوش و ذکاوت دختر گلمون.


ممنونم
نسرین مامان بردیا
27 فروردین 92 3:22
خقیقتا من هم شاخ دراوردم ندا جون... ببوسش دخمل باهوشتو...


مرسی.تو هم؟؟؟
میترا
31 فروردین 92 13:28
الهی فدات بشم. به خدا فکر کنم یه نسبتی بین یاسمین و کیمیا هست. آخه کیمیا هم همینجوریه. جیگر این فسقل ها رو بخورم من. چقدر هم بامزه حرف میزنه موش موشک من


این دوتا عین همن جدی حدیااا