ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

امروز روز تولد دخترمه

1392/2/27 4:04
نویسنده : خاله هدي
2,974 بازدید
اشتراک گذاری

 خاطرات دوسال پیش رو دارم مرور میکنم،اونهمه استرس همراه با یه شور و شوق  عجیب و هزار تا فکر و احساسی که نمیشه به زبون آورد و نمیشه نوشت!

الان دوسال از اون روزها میگذره و جنینی که توی شکمم بود و هر از گاهی قلقلکم میداد امشب بعد از ٣ ساعت کشمکش روی پاهام خوابید.نوزادی که توان درخواست کوچکترین خواستش رو نداشت الان اونقدر بزرگ شده که بعد از نماز بهم میگه:مامان ابول باچه(قبول باشه).

 

هنوز عطر شیری تنش توی مشاممهniniweblog.com،باورم نمیشه نوزاد کوچولوی من اونقدر بزرگ شده که گاهی دستاشو میبره بالا و میگه:مامان اینجو عطر بزن.

دوسال پیش وقتی یه نوزاد کوچولوی ٢٦٨٠ رو دادن بغلمniniweblog.comآرزو میکردم که کاش زمان تندی بگذره و دخترم بزرگ بشه ولی الان با تمام وجودم دلم میخواد داد بزنم:تورو خدا آهسته تر من خیلی از لحظات رو دارم از دست میدم ،آرومتر ،نمیخوام زودی کوچولوم بزرگ شه نمیخوام دیگه بی نیاز از من باشه هر چند میدونم من بیشتر نیازمندم به بغل کردن و شیر دادن و خوابوندن و بوییدنش تا اون به من.

نوزاد کوچولوی دوسال پیش من و دختر شیرین زبون دوساله من تولدت مبارکماچ.

بیشتر از اون چیزی که تصور کنی دوست دارمniniweblog.com.

برات سلامتی ،عشق،امید،ایمان،خوبی،ثروت،طول عمر و همه خوبیهارو آرزو میکنم. میگن دعای مادر در حق فرزند گیراست ،خدایا همه این دعاها رو یه مادر برا دختر کوچولوش کرده،امشب شب آرزوهاست بهترین وقت برای اجابت دعای منه،خدای مهربونیها الوعده وفافرشته.

اینم هدیه خاله هدی ٢(خاله هدی سینا).ممنون از هدیه زیباتون

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شدهقلب!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله هدی 2
27 اردیبهشت 92 10:10
تولدت مباااااااااااااااااااااارکککککککککککککککککککککک

حال یاسمین خوبه که؟!؟!؟


ممنون عزیزم.خدارو شکر خوبه
ثنا
27 اردیبهشت 92 11:19
تولد یاسمین جون مبارک! ایشالاتولد 1200 سالگیشو با کلی نوه و نیجه بگیرین!
تاتیانا و عموش
27 اردیبهشت 92 11:44
تتلد مبارککککککککککککک ببینم کلک نمیتونی عموروبخونی؟ خداااااااااااااااا همه عکساتو دیدم شیرین زبونیهاتو خوندم..این عکس هندونه خوردنت که دیگه کشت منو..محمد خان رو هل میدادی هم قشنگ بود خیلی مو فرفری نانازییییییییییییییییی عمویییییییییییی کلی حرف هست که باید بشنیم برات کامنت کنم چون پستهاتو ندیده بودم..باید تو فکر به کادوی مناسب باشم برات .....تتلد مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک تنها فرشته ی باغ آرزوهاااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممم
عمو امیر
27 اردیبهشت 92 12:09
باباتان همون بابا احسان هست؟
بیا وبلاگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بازم ادامه داره هااااااااااااا عکسااااااااااا منظورمه

آره باباتان همون بابااحسانه عموجون.عکسای خوشگل تولدم رو ببینید وقتی ماماندا گذاشت. مرسی عموجون
مامانی طهورا
27 اردیبهشت 92 12:35
خوشگل خانوم تولدت مبارک
ایشاله که 120 ساله بشی خاله

مرسی مرسی
مامانی طهورا
27 اردیبهشت 92 12:36
این دسته گلا هم هدیه طهورا به یاسمین زهرای عزیزم

عدیدم طهورای ناز. مرسی
مامانی طهورا
27 اردیبهشت 92 12:59
و اینم از هدیه مامانی طهورا به مامان یاسمین زهرا
http://nazli90.persiangig.com/D2AA0781-78DE-4945-AC9B-C86DF7115D66.jpg

مرسی خاله جون خیلی لطف کردین
مامان ریحان عسلی
27 اردیبهشت 92 15:12
سلام
تولدت مبارک یاسمین جون خاله جون ایشالا 120 ساله شی و زیر سایه ی پدر و مادرت بزرگ بشی
اینم هدیه ی مجازی من و ریحان عسلی به یاسمین جون
http://www.javanonline.ir/images/docs/000478/n00478450-b.jpg
دخترم همچین با آهنگی که گذاشتی شروع کرده به نانای که باید یکی بگیرتش

ممنونم خاله سیما جون
میرزا کوچک خان
27 اردیبهشت 92 15:30




تفلت تفلت تفلدت مبااااااااااااااااارکه!!!!!!!



انشاالله 200 ساله بشی!



سلام ............



ای جونم. ماشاالله چه جیگری شده



میگم کم پیدایی خاله جون؟!



یاسمین جونی رو به جای من یه ماچ آبدارش کن!






ممنونم عدیدم. آره خاله جونم یه کم پیداست.مرسی از اینکه به یادم بودین خاله جون
میرزا کوچک خان
27 اردیبهشت 92 15:35
خصوصی داری عزیزم


الی مامی آراد
27 اردیبهشت 92 15:55
فرشته کوچولو تولدت مبارک انشالله 120 سالگیت رو جشن بگیری وبلاگ خوشگلی داری

ممنونم لطف دارین
مامان حسین جون
27 اردیبهشت 92 19:45
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
تولدت مبارک عزیزم ایشالله120 ساله بشی


مرسی خاله جونم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
27 اردیبهشت 92 22:51
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


ممنونم یه عالمه
مامان گلی
27 اردیبهشت 92 23:24
تولدت مبارک عزیزم
عزیزم مسافرت هست نمیتونم برات توی وبلاگم پست بزارم
دوست دارم شیرین زبونم انشالله 120 ساله بشی .درکنار خانواده مهربونت به شادی سلامت زندگی کنی .

ممنونم مامان گلی مهربون. همینکه به یادم هستین برام یه دنیا ارزشمنده. بوسسسسسس
شکرانه
28 اردیبهشت 92 8:52
من هم تولد 2 سالگی یاسمین زهرای عزیز رو تبریک میگم امیدورام همیشه خوش و خرم و سلامت باشید
به جرئت میتونم بگم وبلاگ یاسمین زهرا یکی از بهترین وبلاگهای کودک هست هم از نظر به روز شدن و هم از نظر نثر شیوا و عکسهای هنری و با کیفیت بهمین خاطر هست که من در 365 روز سال از این وبلاگ بازدید میکنم.

ممنونم خاله شکرانه مهربون. شما همیشه به ما لطف دارین. انشااله همیشه سالم و سلامت باشین
مانی محیا
28 اردیبهشت 92 8:58
باز هم تفلدش مبارک..

بازم ممنونم مریم جون
مامان ارمیا و ایلمان
28 اردیبهشت 92 9:12
سلام. خوبی یاسی جون . ماه شدی خاله. خانم شدی. مامان گلش خوبی؟ یه سلام گرم هم به خاله هدی گل.


ممنونم خاله کولوچه های خومزه و خوردنی. همه ما خداروشکر خوبیم و به دعاگویی همه دوستان مشغول
راز
28 اردیبهشت 92 9:17
سلام به همگی
یاسمین زهرای گل تولدت مبـــــــــارک
ایشالا کنار مامان و بابات و خانوادت عاشقانه و شاد بزرگ شی و زندگی کنی و همش روی لبت خنده باشه. آمین یا رب العالمین

ممنونم و امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشین. آمین یا رب العالمین
مامان نی نی
28 اردیبهشت 92 9:59
یاسمین زهرا جان
دنیا قشنگه ، به قشنگی روزی که تو متولد شدی،
تولد تو قشنگترین هدیه خدا به ما بود
با یه دنیا عشق تولدت مبارک عزیزم
برات بهترینها رو آرزو دارم
انشاالله 120 ساله بشی ناز دونه شیرین زبونم

اینا از طرف فاطمه خانمه

میسی فاطمه ناناز گل و مامان مهربونش. عدیدم میسی. سالم باشین و شاد و موفق
مامان دینا جون
28 اردیبهشت 92 10:25
تولدت مبارک خوشگل خانوووم.
راستش من از 6 ماهگی یاسمین زهرا با وبلاگش آشنا شدم و تقریبا همه پستاشم خوندم.باورم نمیشه اینقدر زود یاسی ما 2 ساله شد.

خاله جون ممنونم از اینکه همیشه همراهم بودین. هم شما و هم دینای نازم
میترا
28 اردیبهشت 92 10:27
جیگر خاله، تولدت مبارک. باورم نمیشه دو ساله شدی. چه زود گذشت. انگار همین دیروز بود که وبلاگت رو دیدم و یه دخمل تپلی و بانمک چند ماهه بودی. لطفا یه کم سرعت بزرگ شدنتون رو کم کنید. ندا جون این روز قشنگ رو به تو هم تبریک میگم. دو سالگی مادر شدنت.478

ممنونم و یه دنیا تشکر برای همراه بودنتون. ناناسی دیروز ماه شده بود عین فرشته ها. برای شما و کیمیای نازم
خاله هدی 2
28 اردیبهشت 92 12:26
خوب پس دلمونو آب نکنید دیگههههه عکساشو بذارید....
مهدیه
28 اردیبهشت 92 13:34
سلام عزیز دل خاله.. تولدت مبارک... انشاءالله تولد صد و بیست سالگیشو جشن بگیرید.. انشاءالله زیر سایه ی خدا و پدر و مادر همیشه سلامت و شاد باشی گلم...
گلها
28 اردیبهشت 92 17:21
ارسال رایگان------ قیمت بسیار مناسب عرقیات باغ گلها مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و آبلیمو و آبغوره وعرقیات معطر و دارویی شیراز 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم