ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

خاطرات یاسمین زهرا از کودکیهاش

1392/3/1 15:20
نویسنده : خاله هدي
689 بازدید
اشتراک گذاری

مامان من  توچولو بودم پپلو بودم!(تپلو)

مامان دیدی من توچولو بودم دتم مماگه آدانس اقیدم!(رفتم مغازه آدامس خریدم)

مامان من توچولو بودم جوش میددم!(میددم:میزدم)

مامان من توچولو بودم تیر میکوردم!(میخوردم میقوردم و یا میکوردم یه چیزی بین اینا)

مامان من توچولو بودم برق دست ددم!

مامان من توچولو بودم آب بازی میتردم!

و.....

این روزها بارها و بارها از خاطرات کوچیکیت برامون میگی فدات بشم که فکر کردی خیلی بزرگ شدیبغل.

و اینم یاسمین زهرای کوچولو پارسال توی همین لباس در تولد یکسالگیش(رشد رو دارید!به این میگن یه نینیه صرفه جو 80 درصد لباسهای پارسالش اندازشهنیشخند)

-این پست توسط مامان ندا نوشته شده!

- ریحانه جون تولدت مبارک نمیدونم چرا دو سه هفتس وبلاگت برام باز نمیشهنگراناز راه دور میبوسمت گلمقلب.

-از همه دوستان بابت تبریکاتشون متشکرم شرمنده که نتونستم جواب بدم آخه یاسمین عادت کرده بعد از هر تولدش مریض بشه!از همین جا به همگی میگم ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان طاها
1 خرداد 92 15:32
ای جونم چقدر ماهی تو. یاسی جونم چرا مریض شده؟؟؟ ان شا الله که زودی خوب میشه توچولوی خاله.
مامان قندعسل
1 خرداد 92 16:38
قربونت برم که اینقدر شیرین زبونی.
انشااله که زودتر خوب بشی. راستی ندا جون دیگه شیر نمیخوره؟


چرا هنوز یه نوبت اخر شب میخوره
مامان گلی
1 خرداد 92 20:22
قربون شیرین زبونیش بشم. دخترم چشم میکنند
عمو امیر
1 خرداد 92 23:12
چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچرا تو مریض شدیییییییییییییی آخههههههه توچولو با این خاطرات عدیدت نانای عموی ی ی ی ی دلم گرفت باورکن.... قربونت برم خب بزرگ شدی دیگه لباس دون دون نیشوووووووووووو
امیر مهدی و عمی
3 خرداد 92 12:00
رحمت حق آمدو قلب دوعالم منجلي شد سيزده ماه رجب ميلاد مولايم علي شد فلك پروانه اش - ملك ديوانه اش سلاطين سائل - در كاشانه اش
عمه زهرا
4 خرداد 92 3:01
قربونت بره عمه با این عکسای خوشکلت نفسمممممممممممممممممم
شقایق مامان آرشا
5 خرداد 92 21:32
چه خانوم خوش عکسی
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 20:33
مامان ندا جون بی نهایت ممنونم بابت تبریکت، با مرورگر دیگه امتحان کردی؟