ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

1392/3/3 16:26
نویسنده : خاله هدي
799 بازدید
اشتراک گذاری

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم چه کنم

ولادت مولا علی (ع) و روز مرد و پدر رو به همه دوستان خوب نینی وبلاگی به خصوص عموها و داییهای نینی وبلاگی تبریک میگیم.

و صد البته به

بهترین خاطره ساز زندگیم احسان عزیزم ،بهترین ودوست داشتنی ترین بابای دنیا باباجون هادی ، مهربانترین پدر شوهر دنیا باباجون ابراهیم و البته شوهر خواهرم تبریک میگم.

همیشه تنتون سالم و لبتون خندون

از طرف ندا و یاسمین زهرا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گلی
3 خرداد 92 18:01
روز پدر به مهربانترین پدر مبارک
چقدر نازترشدی باروسرس قرمز
نی نی شیرازی ماهم پسرشد.قربونش بشه خاله

ممنون.خوش به حال خاله گلی پسردوست شد پس!مبارکش.ن باشه
مامان دخترا
3 خرداد 92 21:07
روز مردهاتون مبارک! ای من قربون اون لپهای خوشگلت برم که اینقدر خوشمزست!
عمه زهرا
4 خرداد 92 3:05
قربون عروسکم برم که توی این عکس شده یه تیکه ماه ماشاالله
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
4 خرداد 92 7:31
خدایا من مردم ناناسی خوشگلم. روز مرد بر بابای مهربونم و شوهر خواهرام و همه مردهای دور و بر مبارک باشه
امیر مهدی وعمی
4 خرداد 92 17:04
ماشاالله کلا خودمو می بینم ذوق می کنم. لطفا بچگیهامو ببوسید دوستتون داریم چرا بما سر نمی زنید
ثنا
4 خرداد 92 18:36
عموامیر
4 خرداد 92 21:54
واییییییییییییی خداااااااااااااااااااا ما هم تبریک میگیمممممممممم نمیشه این دخملی رو بخولممممممممممممممممممممممممم
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 20:47
هزارماشاا...