ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

خواب

1392/4/24 14:47
نویسنده : خاله هدي
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

فدای شما بشم منقلب

 دختر خوش خواب من کو پس ؟دیروز11 صبح بیدار شدی 2:40 دقیقه نیمه شب به زور خوابیدی اونم به صورت دوطبقه!یعنی روی من خوابیدی !!فدای خوابیدنت برم من که وقتی میخوابی دیگه شیطنتت کردنات رو آدم فراموش میکنه بس که معصوم و مظلوم میشی!

هر چی عصر بهت میگم بخواب میگی:میسی تب میخوابم!(تب:شب)

دیشب هم که میگفتی:من رو تیکم مامان میخوابم!(تیکم:شیکم:شکم)البته قبلشم دوتا بوس خوشگل و آبدار نثار من و بابا احسان کردیماچ.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان دخترا
24 تیر 92 16:41
نمیدونم چرا کارای یاسمین زهرا انقدر شبیه دخترک منه.
دلم ضعف میره کاراشو میبینم.


فدای دخترک شما
شقایق مامان آرشا
24 تیر 92 23:27
ای جونم شیطونکوقربون میسیت بشه خاله


میسی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
25 تیر 92 8:05
الان اون زیریه تویی و اون عروسک رویی هم یاسمینه؟! شاید هم سه پشته خوابیدین و خودت اون زیر زیره هستی و برای اینکه ریا!! نشه عکستو حذفیدی
کلا این دخملو خیلی ماهه. چه خوابیده، چه نشسته، چه ایستاده و ...


پس چی؟سه پشته بودیم من حذف شدم
میترا
25 تیر 92 11:26
ای جووونم. نگاش کن. منم عاااااشقه اینم که وقتی کیمیا خوابه بشینم نگاش کنم و خیلی وقتها از این معصومیت بیش از حدش گریه ام میگیره




مامان آیسو وآیسا
25 تیر 92 11:30
خیللللی شیرینه حرف زدن دخمل نازتون هزار تا بوس برا یاسمین زهرا جونم


ممنون خانومی
امیرمهدی وعمی
25 تیر 92 15:43
قربون عروسک شیرین زبونم برمبخدا هروقت عکسشو میبینم قند تو دلم آب میشهماشاالله،خوشم میاد از کاراشی کاراش خاصه لطفا از جانب من بچه گیهامو ببوسی


تاتیانا و عموی
25 تیر 92 20:02
عمو نمیشه تو رو گرفت و خورد
این لباس قرمز خیلی بهت میاد خانومی...دختر وروجک بابا هادی رو حسابی غافل گیر کردیانگو نه


ممنون.بله حسابی هم غافلگیر کرد
مامان آنيسا سعيده
25 تیر 92 20:49
الاهييييييييييييييييييييي نازي خواباي خوب ببيني
مامان ثمین
26 تیر 92 2:13
الهی الهی این فرشته ناز ببین چقدرناز خوابیده
مامان گلی
26 تیر 92 13:27
من عاشق حالت چهره بچه ها توی خوابم وقتی میخوابن هی میخوام برم بیدارشون کنم این خوشگل خانم خودشم باعروسک توپشته میخوابه
مامان آيسو وآيسا
30 تیر 92 11:21
مثل فرشته ميمونه تو خواب.. هزار تا بوس والله اكبر برا دخمل شيرين
مامان حنانه زهرا
30 تیر 92 14:35
نــــــــــــــــــــــــــــــــــازی چه مظلوم خوابیده
نسرین مامان بردیا
1 مرداد 92 2:36
وای ... یاسی جون کلی برای داستانهای جالبت خندیدم... ماشاللهد تو چقدر بلبل زبونی...