ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

واي از دل درد!

1390/4/12 13:07
نویسنده : خاله هدي
761 بازدید
اشتراک گذاری

 

همش دلم درد مي كنه!

آي واي........ گریهآقايون خانما! شمايي كه هي منو بالا و پايين مي كنيد! شمايي كه مي گيد دوستم داريد! به خدا دلم درد مي كنه . اگه دل خودتونم درد گرفت دوست داريد عين مشك دوغ تكونتون بدن؟ بعد هم كه ببخشيد بالا ميارم ميگن آخي پنيريه! سبزخب شير توي مشك هم تكون بخوره كره اش جدا ميشه. اينارو كه من نبايد به شما ياد بدمکلافه. آي واي....... حالا وسط اين دل درد مامانم هم هي ميخواد از من عكس بگيره. منو خوابونده روي شكم خرسه و هي ميگه بخند ماماني، بخند عزيزم. ببخشيد ماماني بهتر از اين نمي تونم ژست بگيرم . دلم درد مي كنه!ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مسیح
7 تیر 90 13:22
سلام عزیزم...خوبین ؟ یاسمین زهرا خوبه ؟ ماشاالله چه دخمل نازیه نگران دل درداش نباشین...خیلی از بچه ها همینطورین... پسمل من که تا پایان 4 ماهگی کشت مارو از گریه هاش و پس دادن پنیرک تموم میشه ...نگرانی نداره...طبیعیه اگه مایل به تبادل لینک هستین.. با همین اسم ( مسیح مقدس ) لینکم کنین...یه خبر بدیم ..منم بدونم با چه اسمی دوست دارین لینکتون کنم... ممنون
مامان پارسا
7 تیر 90 14:17
سلام پسرک من همینجوری بود وپدر منو در آورد دقیقا تا 4ماهگی الهی دختر تو زودتر خوب بشه هزار تا ببوسش