ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

شیرین تر از قند

1392/5/17 19:06
نویسنده : خاله هدي
941 بازدید
اشتراک گذاری

من:احسان پول یاسمین رو هم بیار براش یه چیزی بخریم!یاسمین:نه پول من ارج نکنیدتعجب!من:چرا خرج نکنیم؟یاسمین:دوست ندارم ارج کنیدتعجب!

من:احسان اینا کدومش خوشگلتره؟یاسمین:مامان نیگاه این کوشتلتره!

هر جا به نفعشه میگه من پسرم

مامان منم از این ماکینها میخوام میخری؟(تلفظ بین خ و ک و ق)من:اینا مال پسراست!یاسمین:مامان ماکین پترا میخری؟(پترا:پسرا)(ماکین:ماشین)من برا خلاص شدن:وقتی پسر شدی میخرم!یاسمین:مامان نیگاه من پترم من پترم!

مامان گل مویی ندن من پترم!(ندن:نزن)

خاله هدی به سفارش یاسمین زهرا براش شامپو گلرنگ خریده قرمزش رو نداشته زرد براش خریده یاسمین به خاله هدی میگه:آله ادا تولتی(صورتی) و قیرمز هم بخر اب؟(اب:خب)

جدیدا وقتی میریم در خونه باباجون ابراهیم در میزنه میگه:تق تق تق منم منم مادرتون ادا آبوردم براتون!(ادا:غذا)

از وقتی سر نینیه توی پارک خورده به لبشون و خون اومده دیگه پارک شلوغ دوست نداره بره و میگه:مامان بییم پارک؟نینیها نیستن؟بوگو نینیها بولن خونشون!(برن رو نمیتونه بگه میگهboolan)بااااااای مامان شلوغه...

بهش میگم مامان جون شهناز برات ماکارونی درست کردن میگه:بهههههه من ماکالونی دوست دارم میخولم تپلو میشم!

مامان به محمد بوگو بیاد خونمون ادیتش نمیکنم!(ادیت:اذیت)

نصفه شبها بلند میشه میگه:بااااااای مامان تراغ دوشن کن!

 من توچولو بودم تو تیکم مامانم بودم(صداشم آروم میکنه و چشماشم جمع میکنه موقع گفتنش)بعد میشینه میگه که هرکسی کوچولو بوده تو شکم کی بوده!!!!

 داره یوسف تیموری نشون میده توی تی وی یاسمین میگه:مامان خلوسه؟( فیلم خروساین فیلم رو شاید یک سر جمع ٢ قسمت هم ندیده باشیم!)

فیلم دودکش هم خیلی دوست داره همش دیشب میگفت: مامان نینیه کی کی شده؟منم هی میگفتم یه موتوری خورده بهش سرش درد گرفته بعد میگه:آقی مامانش گییه میکنه،مامان بغلش کن !بعد دید من نشستم دستش رو باز کرده رفته تی وی رو بغل کرده میگه :مامان بغلش کردمبغلبعدشم میگه: مامان فیلوز بذاره اینو نمیخوام!(فیلوز همون فیروز بازیگر توی دودکش).

داره تبلیغ کلاه قرمزی میذاره هی یکی یکی میگه: این کیه؟ منم توضیح میدادم براش:پسر عمه زا،بعبعی و...به پسر خاله که رسیدم میگه: وااااااای منم هتم؟پتر خاله محمد هس منم هتم!(فکر کرده همه پسر خاله ها محمدن)

خیلییییییییییی شیرینیبغلخیلی.

-دوستان عزیز نماز روزه هاتون قبول عیدتون مبارکتشویق.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ايسو وايسا
17 مرداد 92 19:20
عيدتون مبارك پيشاپيش...
اي قربون اون شيرين زبونيت برررررم
براش اسپند دود كنيد ماماني ماشالله خيلي شيرينه


عید شما هم مبارک.ممنونممممممممممممممممم
مامان نی نی
17 مرداد 92 19:39
سلام یاسمین عزیزم شیرینم
سلام مامان ندا عزیزم
عید فطر مبارک
ملتمس دعای خیرتان هستیم


ممنون.عید شما هم مبارک
عموی و تاتیاناجوننننننننن
17 مرداد 92 21:58
سلام نماز روزه هاتون قبول و عید تون مبارکیاسمین زهرا عید تو وروجک مخصوص مبارک...اخه دخملی محمد خان به این عزیزی که نمیشه اذیتش کنی حرفات خیلی بامزست واقعا دست مامان درد نکنه این همه برات خاطر از بچه به یادگار نگه میداره
شیرین زبونی دیگه کلماتت خیلی جالب هستن وقتی تصور میکنم اونم با لهجه بگی وااااااییییییی
یاسمینننننننننننن فدااااااااااااااتتتتتتت عکست خیلی قدنگهههههههههههههه

ممنون عمو عید شما هم مبارک.1000 تا عکس گرفتم تا این توش تقریبا واضح شده
مامان قندعسل
18 مرداد 92 2:00
خیلی قشنگ حرف میزنی عزیزم
عیدتون مبارک


مرسی گلم عید شما هم مبارک
مامان گلی
18 مرداد 92 16:21
عیدتون مبارک عبادات قبول حق نیتها پایدار
عزیزم خیلی شیرین زبون شدی من بیام شنارابخولم تپلو بشم


♥مامی ملودی جون ♥
19 مرداد 92 1:12
ای جونم که چقده شیرین حرف میزنی و ندا جون آفرین که این همه با حوصله تمام تلفظ ها رو مینویسی من که سیر نمیشم از خوندنشون


مرسی عزیزم
شقایق مامان آرشا
19 مرداد 92 10:34
خوب دلبری میکنی جیگر


بلییییییییییییی دیگه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
20 مرداد 92 7:25
ماشااله. آدم در برابر بعضی حرفات واقعا کم میاره







نسرین... مامان بردیا
20 مرداد 92 16:40
واقعا شیرینی... شیرین...
از کجا میاری این کلمه ها رو... این ربط دادن ها رو... این تحلیل ها رو...

ماشالله...


مرسی خاله نسرین