ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یا امام رضا

1392/6/26 11:45
نویسنده : خاله هدي
758 بازدید
اشتراک گذاری

 

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا

 

ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا
عیدتون مبارک 

 

 

 

چند روز پیش توی ماشین بودیم که یاسمین زهرا گنبد امامزاده سید تاج الدین رو دید داد میزد:مامان مامان امام رضا دیدم،دیدی مامان امام رضا دیدم؟همون موقع رفتیم شاه چراغ نمیدونید بچم چه ذوقی میکرد و میگفت اومدیم مشد گفتم براش اینجا شاهچراغ برادر امام رضا هر وقت دلتنگ امام رضا شدی بگو بیارمت شاهچراغ،حالا دیشب حرم شاهچراغ رو نشون میداد میگه مامان نیگاه تاهتراغ تعجب من موندم تو با اون ریزگیت چطوری تشخیص دادی .

یا امام رضا دخترم حسابی دلتنگتون شده ،اینروزها تا توی تلویزیون حرم ملکوتی شما رو نشون میدن همش میگه مامان امام رضا.میای بریم مشد؟کی میریم مشد؟مدام هم میگه: آ امام رضا(یا امام ضا)

حالا من یادش دادم با دیدن حرم شما دعا کنه ،دعا کنه که زود زود قسمتمون بشه بیایم پابوس شما،امیدوارم به خاطر قلب پاک و پر از اخلاص دخترم که برای دیدن شما لحظه شماری میکنه ما رو بطلبی.

-سالگرد عقدمون مبارکقلب.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هدی 2
26 شهریور 92 11:52
سلام عیدتون مبارک باشه

آخییییی عزیزم چه دل مهربون و پاکی

منم خیلی دلم میخواد برم حرم امام رضا(ع) دوست دارم یکی دو روزی برم مشهد و برم تو حرم و نماز جماعت بخونم و برگردم حاضرم که اصلا توی شهر مشهد نگردم و فقط حرمو ببینم من مشهد به این بزرگیو فقط و فقط حرم امام رئوفشو دوست دارم

ایشالله زود قسمتتون بشه...



سالگرد عقدتونم مبارک باشه ایشالله همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشید کنار خونواده


انشاا... به زودی قسمت هممون بشه بریم.ممنون از تبریکت خانوم گل






مامی آرمان (خاله زری )
26 شهریور 92 17:57
سلام مبارک باشه انشالله که در پناه حق و زیر سایه امام رضا همیشه شاد و خندون باشید با یاسمن گلی نازنازی


ممنون خاله
الهام مامان یسنا
26 شهریور 92 19:12
قربونت برم خانوم خوشگله که دوست داری بری حرم امام رضا. انشالله به زودی قسمتتون بشه و گل دخملی پاک و مهربون بره زیارت.


مرسی.انشاا...
مامان گلی
26 شهریور 92 19:50
الهی قربونت بشم منم خیلی دعا میکنم تاشما زود زود بیاین ماهم ازدلتنگی دربیایم سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم دیشب تا صبح حرم بودم نمازصبح راتوی دارالحجه خوندم همش به یاد شمابودم به یاد لخظه های به یادماندی که باهم انجا بودیم


ممنون که به یادمون بودین.انشاا...
الناز مامان طاها
26 شهریور 92 23:16
سالگرد عقدتون مبارکانشاالله به زودی قسمتتون میشه


ممنون.انشاا...
مامان آيسو وآيسا
27 شهریور 92 0:52
عيدتون مباررررك
ميبوسمت ياسمين جووون باهوش


ممنون.مرسی خاله
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
27 شهریور 92 7:28
آخی چه زود آلزایمر گرفتما! یادمون رفت سالگرد عقد شماست. مبارک باشه
-----------------------
پریشب که یاسمین پیش من و مامان جون بود داشت به قول خودش روی دستگاه ابروکت، تن تاک بازی می کرد!! که یهو تلویزیون حرم امام رضا رو نشون داد. دخمل خوشگل، در یه حالت خیلی عجیب دستاشو برد بالا و با صدای بلند داد میزد: آ امام رضا، آ امام رضا، من بیام مشد من و مامان اینجوری و بالافاصله و توی دلمون شدیم از بس تحت تاثیر این حرکت عارفانه و عاشقانه یاسمین زهرا قرار گرفتیم.
مامان با چشمای گریون می گفت الهی فدای دختر با معرفتم بشم دوست داری بری مشهد؟ یاسمین هم گفت: بله، با مامان ندا و بابا ایسان برم. محمدم بیاد. گفتم ما هم بیایم با خنده و ذوق گفت: بله
انشااله به خاطر دل با صفای یاسمین زهرا که اینقدر خالصانه دعا می کنه و عاشقانه حس رفتن به پابوس امام رضا رو داره به زودی به مشهد مشرف بشیم


ممنون خاله هدی .فدای دختر خوشگلم بشم.
lمريم مامان آرمان
27 شهریور 92 11:16
سالگرد پيوند آسموني تون مبارك.

الهي قربون ياسي جون كه دلش تنگه امام رضاست.بچه ها عاشق صحن و سراتن يا امام رضا.دستت پشت و پناهشون.


مرسی گلم.انشاا...