ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یک آخر هفته پر گشت و گذار(قسمت آخر)

1392/6/27 12:11
نویسنده : خاله هدي
741 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم که هفته گذشته خیلی پر گشت و گذار بود ،جمعه ظهر هم با باباجون ابراهیم اینا رفتیم یه باغی بالاتر از پالایشگاه که بیچاره نصفه بیشترش خشک شده بودناراحت،بابا احسان هم تا رسیدیم بساط منقل و جوجه رو راه انداخت و نهار خوردیم .

اونجا دستشویی نداشت هر چی یاسمین رو میبردم برا دستشویی میگفت مامان اینجا باغه دسشویی نیست !خلاصه یه دستشویی داغون پیدا کردیم تا خانوم اونجا کارشون رو بکنن!

هوا بس نا جوانمردانه گرم بود و تا عصر هی نشستیم به خوردن و حرف زدن و منم همش نق میزدم که گرممهنیشخند.

وقتی هم که اومدیم خونه یاسمین یه بالشت و پتو برداشت گفت من خوابم میاد گرفت خوابید، من و باباش دقیقا اینجوری شدیمتعجب.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
27 شهریور 92 13:40
عکسا عالی، درجه یک! ------------------------ دختر جمعه قبلی رفته بودین دشت ارژن، جمعه قبل تریش رفته بودین باجگاه. تاریخ بزنی بهتره
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
27 شهریور 92 13:43
هرچی نگاه می کنم سیر نمی شم. این عکسها با این فرشته زیبا، محشر شده
مهسان (مامان رادین)
27 شهریور 92 20:32
چه دختر خوشگلی چه عکسای قشنگی چه عکاسی هنرمندانه ای بوووووووووووووس برای یاسی گلم
مامان ثمین
28 شهریور 92 12:01
ای جانم این عکس آخری دلمو برد


مرسی
مامان دخترا
28 شهریور 92 18:06
همیشه به سیر و گشت!
با این کوچول موچول بانمک!


مرسی خواهر
♥ مامی ملودی جون ♥
30 شهریور 92 12:55
ای جونم فدای اون خوابیدنت که همه رو شوکه کردی