ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یک آخر هفته پر گشت و گذار(عکسهای زیبا)

1392/6/19 14:51
نویسنده : خاله هدي
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

تا اینجا گفته بودم که غذا رو خوردیم و راهی شیراز شدیم...

در راه برگشت به شیراز یه منظره زیبا دیدیم و برای گرفتن عکسهای خوشگل از دختری خوشگل زبانایستادیم و ماحصل ایستادنمون شد یه سری عکس که من واقعا دوستشون داشتم.

گلچینی از عکسهای یاسمین زهرا..

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

- این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مادر
19 شهریور 92 12:55
خدا حفظش کنه


خیلی ممنونننننن
مامان ضحــــــــــــــا
19 شهریور 92 13:34
سلام
هزار ماشاالله به گل دخترتون،خدا نگهش داره براتون



ممنون از لطفت
خاله هدی 2
19 شهریور 92 13:36
عزیزم


مرسی گلم
مهدیه
19 شهریور 92 13:43
ای جانمممممممممم.. بوسسسسسسسسسسسس.. راستی دقت کردی تیپ اسپرت بهش بیشتر میاد؟!! البته شما مادرش هستی و بهتر تشخیص میدی..


صد در صد موافقم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 شهریور 92 14:06
زبان قاصر است از گفتن حتی یک کلمه!
ای مادر هنرمند، می بینم بهتر از قبل عکس می گیری. دست اون پدر پیلدار هم درد نکنه
جیگر طلاهم که تک تکه


عکاس همون عکاسه دوربین هم همون دوربین ،سوژمون عاقل شده ژست میگیره
مامان گلی
19 شهریور 92 14:08
عکس هفتم راخیلی دوست دارم


ممنونم
مانی محیا
19 شهریور 92 14:30
به به ای لنز قوی.. برید بگردید و خاله هدی رو هم با خودتون نبرید...


به به ای عکاس ماهر.خخخخخ
اتفاقا قراره کلی جاهای خوب بریم با خاله هدی
♥ مامی ملودی جون ♥
19 شهریور 92 14:32
عزیز مثل همیشه عکاس حرفه ای . سوژه خوردنی و طبیعت هم دیگه نگو


ممنونم.حالا چرا گریه میکنی؟
الناز مامان طاها
19 شهریور 92 16:38
عکس 2 و7 محشره،البته لازم به ذکر است که سوژه خودش تکه


منونممممممممممم خودت محشری
شبنم
19 شهریور 92 16:54
نمی دونم چرا نظراتم اینجا درج نمیشه تا حالا 3بار نوشتم اما نیومدهکمکم کنید آخه من یاسمین رو خیلی دوست دارم و هر روز و گاهی روزی دو سه بار پست های جدیدش رو می بینممامان ندا اگه میشه از اون جمله های قصار این دختر موفرفری بیشتر و بیشتر بنویسیدلپای گوگولیش رو هم ببوسید




ممنون از محبتت خانوم گل.چشم حتم عزیزم


عمه زهرا
20 شهریور 92 1:20
وایییییییییییییی قربون عکسای باکلاست برم من عمه جونم دست مامان ندا درد نکنه واقعا عالیه، عاشق عکس 3 و 6 صفحه دوم هستم، ندا جون برای عکسا شماره بذار دیگههههههههههههه


ای تنبل
مامان ثمین
20 شهریور 92 3:27
سلام دوست عزیزم خوبین
شرمنده چند وقتی اصلا حس نوشتن نداشتم اما حالا اومدم وجبران کردم با 10تا پست جدید اگه پیشم بیای خوشحال میشم
راستی ممنونم که تواین مدت تنهامون نذاشتی وبهمون سر زدی مرسییییییییییییییییییییییییییی


ممنون.اومدم
♥ مامی ملودی جون ♥
20 شهریور 92 10:39
آخه دلم خواست
مامان نی نی
20 شهریور 92 13:31
سلام مامان ندای مهربون
ماشاالله این قدر وبلاگ شیرین عسلت رو زود به زود آپ میکنی که هر وقت من تنبل خانم میام وبش با کلی مطلب نخونده مواجه میشم
گل دختر رو حتما ببوس
ماشاالله هم خودش و هم عکساش جذاب و دلربا هستن


ممنون که مارو دنبال میکنی خانوم گل.
دیزباد وطن ماست
20 شهریور 92 15:48
خیلی کار قشنگی می کنی خاله با این عکسای قشنگ.

دوست دارم تبادل لینک کنیم که دیزبادی ها هم بیات و یاسمین رو ببینن.

لینک که دادید یک پیام بدید.


ممنون.چشم
میترا
20 شهریور 92 19:18
ای جووووووووونم خوش تیپ ناااااااااز


فدای تو
مامان طاها
22 شهریور 92 8:33
اگه اینجا بودی حتمآ گازت میگرفتم.
مامان قندعسل
22 شهریور 92 9:02
قربونت برم با این ژستهای خوشگلت
مامان ارمیا و ایلمان
26 شهریور 92 12:12
ای جان با اون تیپش. منو کشته آخه.


مرسیییییییی
مريم مامان آرمان
27 شهریور 92 11:21
عكسا واقعا زيبا هستند.ياسي و طبيعت.
لذت بردم.
همشون ارزش چاپ شدن دارند.البته لباس ياسي كه خيس شده رو بايد با فتو شاپ درست كني كه يه دست بشه رنگش.

بوس


ممنون عزیزم.چشمممممممممممممم