ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

به 10000 رسیدیم

1390/6/29 0:39
نویسنده : خاله هدي
800 بازدید
اشتراک گذاری


الان که خاله هدی داشت نگاه تعداد بازدید کاربرا می کرد، به یه چیز جالب برخورد. تعداد کاربرا از روز شروع به کار وبلاگم به 9999 تا رسیده! و این خاله هدی رو برآن داشت که بیاد و از همه دوستان و آشنایان و مهربانانی که میان و به وبلاگ من سر می زنن و به خصوص اونهایی که اظهار نظر می کنن، تشکر ویژه بکنه.

منم از همه شما متشکرم و امیدوارم همیشه همراه و یاور من و گروه وبلاگ نویسانم باشید.

دوستتون دارم یه عالمه ولی خودتون می دونید که بازم کمه


بازدید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای یاسمین زهرا
28 شهریور 90 23:30
همش از لطف خاله هدی جونه که بازدید کننده ها زیاده امروزم جز پر بازدید ترین وبلاگها بود وب یاسی


خواهش می کنم. از لطف شماست که دخمل به این خوشمزگی به ما هدیه دادین


خاله سارا
29 شهریور 90 0:47
یعنی کی میشه وبلاگ نخودچی هم 10000 تا بازدید کننده داشته باشه؟


خاله سارا هنوز بیداری؟ خودم وبلاگ لوبیای سحر آمیز و به عرش می رسونم. بذار بیاد
مامان زینب دخمل ناز
29 شهریور 90 5:39