ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

توانایی ها در چهارماهگی

1390/6/29 21:43
نویسنده : خاله هدي
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

توی این چهارماه گذشته خیلی چیزا یاد گرفتم.

دیگه می دونم این زائده های کنار تنم که مامانی بهش می گه دست،‌ به درد یه کارایی می خوره. اول از همه زمانی که شیر نمی خورم به جای پستونک مدام توی لپمه، یه انگشتی، دو انگشتی و ... مدل های مختلفو امتحان می کنم با طعم های مختلف.

هرچیزی که دم دستم باشه به کمک پاهام می گیرم و با دستام به سمت دهنم روانه اش می کنم.

دیگه لیسکمو (دندونی) خودم می گیرم. علوسکامو میگیرم و میکشم طرف دهنم.

موهای هرکی دم دستم باشه رو تا جایی که توان دارم میگیرم و می کشم.

پاهامو با دستام می گیرم و سعی می کنم شست پامو به سمت دهنم ببرم.

وقتی سرحال درجه یک باشم مدام آواز می خونم و صدا درمیارم. تازه زمانی که دستام تو لپمه هم می تونم آواز بخونم.

خدا رو شکر این یکی دوماه اخیر خیلی خوش اخلاق و آروم شدم. دیگه تا مجبور نباشم گریه وحشتناک نمی کنم.

خوش خنده و عاقل شدم.

مامان و بابا رو که اساسی و خیلی وقته که خوب می شناسم.

وقتی روی شکم می خوابم سرمو بالا میارم و کامل به اطراف می چرخونم و مدت زمانی بالا نگه می دارم. بعد شروع می کنم به آواز خوندن و دستامو پیدا می کنم و آواز و ملچ و ملوچ توام.

غلت هم میزنم.

هر از گاهی جیغ می کشم و با صدا می خندم.

بقیه در ادامه مطلب..........

کلا عشق تلویزیونم.

می شینم و کامل به برنامه هاش نگاه می کنم. همه نوع برنامه اعم از دعای کمیل، زلال احکام، نود، فوتبال زنده و ... رو بدون سر و صدا نگاه می کنم.کلاً‌ به موضوعات مذهبی و ورزشی بیشتر علاقمندم!

یه ویژگی خیلی بامزه دارم اونم اینکه عین ساعت کوک می شم.خواب روزانه ام دقیقاً نیم ساعته.یعنی هروقت توی روز بخوابم دقیقاً نیم ساعت بعد بیدار می شم.سریع دست و پا میزنم و نگاه اطراف می کنم و می خندم. یعنی من دیگه بیدار شدم.(البته این قضیه از دوماهگی به اینوره)

کلاً خیلی خوردنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آریام
29 شهریور 90 12:49
الهی خاله قربونت بشه ماشاالله دخمل ناز پسر من یک ماه بزرگتره ولی این کارا رو تازه یاد گرفته به مامانی بگو برات اسپند دود کنه خوشمزه دوست دارم از نزدیک ببینمت و اون لپهای توپولت رو بوس لپ کشانی کنم


خاله جون، یادگیریهای بچه ها همه دقیقا در یک زمان نیست.بلکه توی یک دوره زمانی یکماه تا سه ماهه اس. حتما یک کارایی هم آقا نی نی شما انجام میده که من نمی تونم ولی حتما یاد میگیرم. خدا رو شکر همه سالمیم.یادتون نره اینشین دانشمند بیشتر از سه سال داشته و توی اون سن شروع به حرف زدن کرده ولی بسیار باهوش و با آی کیوی بالای 160 بوده!!!!!!
خداروشکر که سالمیم
عمه زهرا
29 شهریور 90 13:09
قربونت برم نفس عمه، من كه از همون روزهاي اول تولدت ميگفتم تيزهوش و استعداد درخشان عمه،ميدوني عمه جون يكي از علت هاي تيزهوشيت ده مرتبه ختم قرآن هست كه مامانت در دوران بارداري انجام داده، آفرين به مامان ياسمين زهراي گل


لطف دارین خواهر شوهر گرامی. انشااله نوبت شما بشه و کیف نی نی هاتونو ما ببریم
مامان ارميا
29 شهریور 90 13:21
واقعا كه خوردني هستي.با اون لباس خوشگلت ماه شدي. در ضمن به مامان آريام بگو رشد دخترها زودتر اتفاق ميفته و يك پسر4 و يا 5 ماهه مثل يك دختر 3 ماهه ست.


مرسی خاله جونم
خاله سارا
29 شهریور 90 19:32
سلام قربونت بشم چرا در مورد واکسن زدن عزیزم مامانی و خاله هدی مطلب ننوشتن که عزیزم چقدر مظلوم شده

خاله به خدا خاله هدی کاراش مونده. شما زحمت بکش و مطلب بنویس. ازتون دلگیر میشما
مامان آترینا
29 شهریور 90 21:33
ماشاالله گل یاسم بزرگ شده خانم شده


خاله جون خیلی خیلی خیلی خانم شدم
مامان عسل
30 شهریور 90 7:19
ماشالا به اين دختر ناز و زرنگ
فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا
30 شهریور 90 8:49
الهي من دورت بگردم خوشمله من . فكر كنم سرويس خوابتم مثل مال ملودي باشه اين طور كه توي عكسا ديدم . جيگز مني كپلي


سرویس خوابم مدل بع بعی!!!!!!! شرکت آپاداناست. صورتی و سفیده و عکس یه بع بعی سفیدکه با یه چتر داره به آسمون میره روشه. راستی اسم مدلشو خاله دقیق نمی دونه و از خودش دراورده. ولی توضیحش اینه
مامان ریحانه
30 شهریور 90 12:01
به افتخار یاسی بزنید اون دست قشنگ روووووووووو


شما خیلی محبت دارین خاله سیما
مامان صبا
30 شهریور 90 12:31
سلام عسلم
تو چقدر نازي خانومي
جيگرتو با اون لباس خوشگلت با اون خنده هاي قشنگ و دوست داشتنيت
مامان خوبش براش صدقه بنداز
دورت بگردم خاله كه تو اينقدر نازي
بوسسسسسس


خیلی لطف دارین مامان صبا جون