ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

حاج خانوم یاسی

1390/6/31 11:26
نویسنده : خاله هدي
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بابایی رفت بانک تا برا سفر حج ثبت نام کنه. باباجون و مادر جون(بابایی)زحمت کشیدن و میخوان من و بابایی رو مهمون کننniniweblog.comاز اون طرف هم مامان جون و باباجون و خاله هدی و خاله سارا و عمو علیرضا هم قراره بیان .

ما نمیدونیم باید شما رو هم ثبت نام کنیم یا لازم نیست به هرحال بابایی یکشنبه میره حج و زیارت و میپرسه که اگر برا شما هم باید نام نویسی کنیم بریم و ثبت نامت کنیم گلم.

این سفر که تا ٥ ساله دیگه انشاا... قسمتمون میشه چهارمین سفر من و سومین سفر بابایی و اولین سفر شما دختر گلمه.

خدایا ممنونت که باز مارو لایق زیارتت دونستی ،در پناه خودت همیشه مواظب گل یاسم باش و نور ایمان به قلب کوچولوش بتابون.

آمین.

بقیه عکسها در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مائده
31 شهریور 90 11:44
مژه هاتو بخورم من جیگرم
mamani helena
31 شهریور 90 11:53
salam azizam vay toro khoda dasto pasho beposhon cheshm nakhore mashala kheili naze.dost dashti be ma ham sar bezanid


خاله چشماتون ناز میبینه
خاله هدی
31 شهریور 90 12:23
ماااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچ در یک شبانه روز آینده فقط خودم هستم و می خورمت


ماااااااااااااچ
مامان ریحانه
31 شهریور 90 12:53
خوش به حالت حاج خانم یاسی تا باشه از این سفرها


مرسی خاله
مامان آترینا
31 شهریور 90 21:05
قربونت برم گل یاسم انشاالله به سلامتی


ممنون خاله جون
مامان علي
31 شهریور 90 22:30
خوش به حال حاج خانم ياسمين زهرا .
ببخشيد يه سوال دارم . آيا قبول ميكنن كسي باري بار چندم ثبت نام كنه ؟ آخه من شنيدم كسايي رو كه تا حالا نرفته باشن رو ميفرستن .


ممنون.بله هیچ ممانعتی نداره.