ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ما عكس مي خوايم يالا!

1390/7/12 10:53
نویسنده : خاله هدي
958 بازدید
اشتراک گذاری

یاسی زر زر نانازی،‌ زيارتت قبول خومزه. ميدوني چقدر دلمون هواتو کرده! پس چرا عکسای مشهد رو مامانی و بابایی برامون نفرستادن؟ هنوز اینترنت هتل قطعه؟ مامان جون، باباجون و خاله ها و عمو علیرضا دلشون بدجوری هواتو کرده. خاله هدي از ترس گريه مامان جون،‌ يواشكي موقع خواب فيلم و عسكاتو اونم بصورت صامت و بي صدا نگاه مي كنه. ديشب مامان جون وقتي اومد تو اتاقش متوجه شد و گفت عكس و فيلم ياسمينمو نشونم نده. ولي قبل از اون مدام سراغ عكساي مشهدتو مي گرفت. هر وقت نگاه به عكس روي صفحه گوشي موبايلش مي كنه شروع ميكنه به قربون و صدقه رفتن عكس خوشگلت و عكست رو براي هزارمين بار به اطرافيون نشون ميده. خلاصه مامان جون دلش بدجور پيشته. باباجونم كه نگو. حرف نزده معلومه دلش كجاست. خانواده باباییت هم حتماً الان بی تاب تو هستن و دل اوناهم اونجاست پيش تو.ببين چه كردي با اين دل بي قرار ما!

خب، مامان ندا و بابا احسان، یه تلاشی بکنین دیگه.نفسمون بند اومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا
12 مهر 90 11:17
زیارتشون قبول. پس مامان من چی بگه...که سالیانه به تعداد انگشتای دستشون محیا رو میبینن...پدرجونش در نبودش شعرهای محیا رو میخونه و گریه میکنه...


آخي! خيلي سخته.انشااله هرچه زودتر محيا جون دوباره بره و بپره تو بغل مامان جون و باباجونش.چقدر دلتنگي سخته. دلم خيلي گرفت


یه دوست
12 مهر 90 11:54
سلام
ببخشیدا
علی رغم اینکه عاشق یاسی جون هستم اما یه انتقاد کوچولو دارم که امیدوارم ناراحت نشید
تو رو خدا آهنگ وبلاگتونو عوض کنید
خیلی گوش رو آزار میده


چشم حتماً با مامان و باباش كه عاشق اين آهنگ هستن مطرح مي كنم. ممنون از لطفتون
بابای مهرسا
12 مهر 90 22:03
چند تاعکس از دختر گلم
خاله سارا
13 مهر 90 17:01
من یاسی میخوام
مامان طاها
15 مهر 90 10:54
خدا نگهدارش باشه روز به روز نازتر میشه. راستی زیارت قبول