ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

از دست مامانم

1390/7/26 12:23
نویسنده : خاله هدي
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من یاسمین زهرا هستم .امروز اومدم از دست مامانم به شما ها شکایت کنم،آخه این مامانی کشت منو از بس ازم عکس گرفت.

وقتی دارم بازی میکنم داره عکس میگیره...

وقتی دارم فکر میکنم ....

یا وقتی از بازی خسته میشم و خوابم میگیره بازم مامان ...

حتی وقتی میخوابم بازم مامان دوربین دستشه و داره ازم عکس میگیره!

آخه مامان پشت به دوربین خوابیدم بازم عکس....

خواهش میکنم مامانی اجازه بدین منم لحظات خصوصیه خودم رو داشته باشم آخه هرکاری میکنم سریع عکس میگیری میندازین توی اینترنتچشمک.

این همه حرف زدم اما بازم داره عکس میگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب

 اونقدر عکس میگیره مامانم که یادش رفت با اسم خودش برام پست بذاره با اسم خاله هدی گذاشته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پرنیا خانوم
26 مهر 90 12:12
چرا خاله مگه مامان چه کار میکنه اون که همیشه بهترین ها رو برات میذاره توی وب خوشکل خانوم
خاله سارا
26 مهر 90 12:44
خاله منم به مامان میگم اینهمه عکسای عروسک منو برندار بذار تو وب کو گوش شنوا
خاله هدي
26 مهر 90 13:42
ني ني خوشگله مامانت خيلي هم كار خوبي مي كنه مامان جون هم اون موقع ها با يه دوربين هميشه دنبال ما بود. متاسفانه امكانات الان وجود نداشت مگر نه مامانت و خاله هات هم الان بالاي چهار پنج هزار تا عكس داشتن. ولي خب، يا نگاتيو نور ديده بود يا خوب جا نرفته بود يا نور اندازه نبود. با اون امكان غير ديجيتالي بازم مامان جون حواسش بود كه از خانم كپلا عكس بگيره. ماماني تو هم دختر همون مامانه ديگه. دستش درد نكنه!
خاله هدي
26 مهر 90 13:46
خوب بيد! خوشم اومد
خاله هدي
26 مهر 90 13:55
ببخشيد ياسمين خانم، آيا جزء برنامه هاي خصوصي زندگيتون هست كه امروز با مادر و پدر بيان و يه سري به مامان جون، باباجون و خاله پير تون بزنيد؟ خدا رو خوش مياد يك شبانه روز فقط فيلم و عكستو ببينيم؟ آيا شمو در لحظات خصوصي زندگيتون خجالت نمي كشي؟ آيا مي آيي؟ آيا نه، مي آيي؟ اگه نيايي خودم ميام مي ... خورمت
عمه زهرا
26 مهر 90 18:04
عمه جون دلت ميات مامانت اين همه عكسهاي هنري ازت ميگيره اينجوري بگي قربون صورت ماهت برم،وقتي بزرگ شدي مي فهمي كه مامانت چه كار بزرگي كرده و كلي كيف ميكني عروسك
لیلا(مامان آروین)
26 مهر 90 23:17
خوشگل خودم پیشاپیش 5 ماهگیت مبارک مامان ندا کار خیلی خوبی می کنه همه لحظات زندگیت رو ثبت میکنه آخه می دونه تو عشق منی و من هر روز چند بار به وبلاگت سر می زنم می خواد دست خالی نباشم عسلم


شما خيلي خوبين خاله جونننننننننننننننننننننننن
میترا
27 مهر 90 0:48
انقدر نازی که مامانت دوست داره هی ازت عکس بگیره


مرسي خاله. شما منو ناز ميبينين
مامان ارميا
30 مهر 90 10:16
اي جانم. ماشالله. هزار الله اكبر.