ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دارم پنج ماهه ميشم

1390/7/25 12:51
نویسنده : خاله هدي
1,231 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز ديگه يعني چهارشنبه 1390/07/27 من پنج ماهه ميشم. عینکخداروشكر ديگه دو سه ماهي هست كه اون ني ني غر غرو نيستم. خداروشكر نه ديگه دلم درد ميگيره و نه بدخوابم. (زحمات ماماني رو يادم نميره) خيلي خوش خنده و خوش اخلاق شدم.خنده تاحدي كه هرچي هم منو بخورن عين خيالم نيست و خيلي خوشگل مي خندم. مثل ديشب. وقتي با ماماني و بابايي از گشت و گذار توي آتليه هاي شهر براي انتخاب يه آتليه درجه يك برگشتيم خونه باباجون ماماني، خاله سارا و خاله هدي افتادن روم.چشمک منم تو بغل باباجوني لم داده بودم و انگار نه انگار. خاله سارا از بس منو خورد و بوسيدم كه ديگه تحمل خاله هدي تموم شد ولي من به قول شيرازيا نه ها مي گفتم نه، نه! فقط هر از گاهي يه لبخند مليح و دلربا مي زدم. موقع شام هم خاله هدي نشست كنارم تا ماماني راحت بره شام بخوره. منم هي غلت مي زدم و دستمو مي كردم تو دهنم و ملچ و ملوچ مي خوردم. بعدشم به خاله فهموندم كه ميخوام تو بغلش بشينم ولي از بس اين ور و اونور شدم خاله دوباره گذاشتم روي زمين و من دوباره غلت زدم و ملچ و ملوچ. از بس تلاش مي كردم خيس عرق شدم و خاله لباسم رو درآورد. البته زيرپوش تنم بود. ديگه مامان جون اومد به داد خاله رسيد و منو بغل كرد. حالا نوبت اون بود كه هي قربون صدقه ام بره و بخوردم. ديگه حسابي قندون شدم، نه قند عسل شدم. دل همه برام آب ميشه بخصوص وقتي اون خنده هاي خوشگلو مي كنم. عینک

خاله هدي: دل همه تون بسوزه، ياسمين زهرا براي خاله هدي خيلي مخصوص مي خنده و ذوق مي كنه!قهقهه

 

البته اين عكسايي رو كه مشاهده مي كنيد بيشتر مربوط به زمانهايي است كه بنده در تفكر و تعقل به سر مي بردم. عكساي ديروز و پريروز 23 و 24 مهر 90

يه چندتا عكس ديگه هم تو ادامه مطالبه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سحر مامان آراد
25 مهر 90 13:07
بوسسسسسسسسسسسسس هوارتاااااااااا مبارکه خانمی
مامان ریحانا
25 مهر 90 13:15
تازه اول شیرین کاریاته یاسی جون 5 ماهگیت مبارک
مامان یاسمین زهرا
25 مهر 90 13:33
عروسک خوشگلم 5 ماهگیت مبارک
خاله سارا
25 مهر 90 13:50
هرکی جای من بود و میتونست خودش رو کنترل کنه و یاسی کپل رو نخوره باید بهش جایزه میدادن.یاسمین عشق خاله شه قربون شکل ماهت بشم عروسک من.دلم آب افتاد.
مامان مبینا
25 مهر 90 15:50
آفرین به دخمل خوب و خوشگل که دیگه مامان واذیت نمی کنه. 5 ماهگیت هم مبارک نازنینم
عمه زهرا
25 مهر 90 16:16
مباركه قربون صورت كپلت برم نفس عمه
هدیه جووووووووون
25 مهر 90 16:23
سلام ای جووووونم ماشالاه به این خانوم خانوما
مامان عسل
25 مهر 90 18:22
پنج ماهگيت مبارک خوشگل خانوم
farnaz mamane iliiya
25 مهر 90 21:22
عزیزم پیشاپیش 5 ماهگیت مبارک.بوووس..
میترا
26 مهر 90 0:48
ای جاااااااااان بخورمش


مامان پرنیا خانوم
26 مهر 90 12:14
مبارک عزیزم.انشالله بزرگ شی و خانوم.
مامان فسقل بانو
26 مهر 90 18:36
واییییییییییییییییییی چه دخمل شیرینی خدا براتون نیگرش داره ماشالا دخمل من هم یعنی اینقد شیرین و تپلی می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


انشااله كه ني ني شما هم اول سالمه و بعدش خوشگل. مرسي خاله جون