ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ماما

1390/8/9 13:22
نویسنده : خاله هدي
724 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها گل دخترم یه خورده مریض شده.البته دکترniniweblog.comگفت خدارو شکر سرما خوردگی نیستniniweblog.com

و یه کم خ ل ط توی گلوش جمع شده و به خاطر همین کلی دارو داده به یاسمین جونم.

دختر من هم از دارو متنفرهniniweblog.comبه بدبختی  و با هزار اشک و آه میخوره .اونقدر اشک میریزه دل آدم کباب میشهniniweblog.comکاشکی فقط اشک میریخت توی گریه هاش همش نگام میکنه میگه ماما .. ماما

اونقدر سوزناکه دلم میخواد همونجا بشینم و همراش گریه کنمniniweblog.com.

الهی برات بمیرم عسلم ولی تا داروهاتو نخوری خوب نمیشی عزیز دلمniniweblog.com.

یاسمین عصبانی بعد از رفتن به دکتر

یاسمین بی حال بعد از خوردن دارو و البته بیرون ریختن دارو!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحانا
9 آبان 90 11:51
ایشالا زودتر خوب میشی از دست این مامان باباهای سرما خورده ببین نی نی مونو به چه روزی در آوردین
مامان محیا
9 آبان 90 12:05
ناناسی...چیکارش دارین دوست نداره بخوله دیگه
خاله هدي
9 آبان 90 13:09
تپل خانم خودمهههههههههههههههه بعدا از ماماني بپرس اونوقتا كه مريض مي شد و ميخواستن بهش آمپول بزنن چه روشي رو بهش ياد داده بودم كه دردش نگيره خدارو شكر كه تو خوبي و نمي خواد آمپول بزني. درضمن دختر خوبي باش و داروهاتو بخور. از حالا ناز و ادا نداريما
ندا
9 آبان 90 13:28
الهی خاله قربونت بره عزیزم زودی خوب میشی بارادی هم سرما خورده بود و الان خوب شده غصه نخور عزیز دلم مااااااااااااچ
مامان ریحانا
9 آبان 90 13:38
خاله هدی بدو بدو خصوصی
لیلا(مامان آروین)
9 آبان 90 13:55
نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازی ملوسکم دکتر که اینقدر عصبانیت نداره خودمونیم عصبانی میشی خوردنی تر میشی خاله
غزل مامان هدی
9 آبان 90 13:59
سلام عزیز دل خاله...اینطور اخم نکن شیطون.ایشا لله زود زود خوب بشی و باز هم با خنده هات دل ما رو ببری...هدی هم فکر کنم سرما خورده......براش دعا کن زود خوب شه
غزل مامان هدی
9 آبان 90 14:00
راستی رمز مطلب هم بگو مامانب برام بفرسته.بوس رو لپات جیگر خالهههه
مامان پارسا
9 آبان 90 14:58
ایشالا که زود زود خوب میشی عززززززززززززیزم
مامان بردیا
9 آبان 90 15:18
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد.... وجود نازکت آزده ی گزند مباد.... سلامت همه آفاق در سلامت توست..... به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد....
میترا
10 آبان 90 0:37
اوخی, زود خوب شو خوشگلم. بوس بوس
مامان ارميا
10 آبان 90 9:45
الهي بگردم. چرا مريض شدي خاله قربونت. زود زود خوب شو عسلم.


خاله جونم خداروشكر خوب شدم. فقط اين مماغم مي گيره كه يه ريزه براي نفس كشيدن اذيت ميشم.
مامان صدف
10 آبان 90 11:50
الهی قربون اون لب و لوچت برم من