ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

بهانه ای برای دریافت عکس از یاسمین

1390/8/20 20:40
نویسنده : خاله هدي
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله قربونت بشم.فکر نکنی من از روی حسادت به خاله هدی اومدم و دارم واسه عزیزم مطلب مینویسم.خب خاله منم دلم عکس اختصاصی میخواست

niniweblog.com

مامانت گفته باید مثل خاله هدی زحمت بکشید مطلب تو وبلاگ بذارید تا یاسی بهتون عکس تقدیم کنه.منم دیدم فردا 21 آبانه سالگرد عروسی مامان و باباته

niniweblog.com

از همین موضوع سواستفاده کردم که هم قبل از همه به مامان و بابا تبریک بگم هم شاید ی عکسی هم گیر من بیاد.آخه بین خودمون باشه خاله هدی همش به من پز میده.ی جورایی میخواد به من ثابت کنه که شما اونو بیشتر از من دوست دارید.

niniweblog.com

اکه هم اینطور باشه واسم مهم نیس.مهم خودم هستم که عاشقتم.

niniweblog.com

 

راستی مامان ندا و بابا احسان تبریکات صمیمانه من و عمو علیزضا رو بپذیرید.انشالله 120 سال سایه تون بالا سر یاسمین باشه و ما هر سال بهتون این روز رو تبریک بگیم.

نویسنده :خاله سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا
20 آبان 90 15:25
سالگرد عروسیتون مبااااااااااااارک
عجب رقابتی منم پست عکس اختصاصی میخواااااااااااااااام


مرسی.برا همه پست گذاشتم.
مامان ریحانا
20 آبان 90 15:40
سلام
تبریک میگم سالگرد ازدواجتون ایشالا سالیان درازی در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید


خیلی ممنون
مامان یاسمین زهرا
20 آبان 90 20:44
خاله جون ممنونمن شما رو اندازه خاله هدی دوست دارم
نگین مامان رادین
20 آبان 90 21:56
مامانی یاسی جون سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله سالیان سال کنار هم خوشبخت باشید وسایه تئن بالای سر ملوسک خانوم باشه و یاسی جون رو عروس کنید.


خیلی ممنون از لطفتون
میترا
21 آبان 90 0:48
مبارک باشه مامان و باباش


مرسیی
مامان ارميا
21 آبان 90 9:10
مباركه ايشالله. در كنار هم شاد زندگي كنين.


ممنون عزیزم