ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

بابا علی جان

1390/8/23 10:48
نویسنده : خاله هدي
914 بازدید
اشتراک گذاری

 

علي در عرش بالا بي‌نظير است علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟

بابا علي جان،

من ياسمين زهراي كوچولوي شما هستم. امسال، سال اوليه كه مي تونم كنار ماماني و بابايي توي جشنهاي عيدغديرخم شركت كنم. درضمن در روز غدیر امسال من ٥/١٨٢ روزه هستم یعنی دقیقاً نصفی از ٣٦٥ روز سال رو پشت سر میگذارم.

بابا علي، از اينكه شما جد مادري من هستين و من نوه شما،‌ احساس غرور ميكنم. چون ماماني سيدموسويه، امام رضا (ع) حكم عموشونو دارن و از امام موسي كاظم (ع) تا شما و حضرت محمد (ص) همگي پدر بزرگ ماماني به حساب ميان و در واقع منم نوه شما هستم.

 بابا علي جان، هزارتا هزارتا دعا دارم. ميشه از خدا بخواين اونا رو اجابت كنه؟

بابايي، اول از همه سلامتي آقا امام زمان (عج) رو مي خوام و بعد از اون ظهور پر از نور و بركتشونو.

بابايي، دوست دارم جهان پراز صلح بشه، دعوا نباشه، جنگ نباشه...

بابايي، دعا مي كنم كسي گرسنه نباشه، كسي فقير نباشه، كسي درمونده نباشه...

بابايي، از خدا بخواين مردم مهربون بشن، دروغ نگن، حرف بد نزنن، همديگه رو دوست داشته باشن...

بابايي، از دزدي متنفرم، از نگاه بد متنفرم، از نامردي متنفرم، از بي انصافي متنفرم...

بابايي، دوست دارم بارون خدا رو ببينم، زمينهاي حاصلخيز كشاورزا رو ببينم، رودهاي جاري و دشتهاي سبز و خرم رو ببينم...

بابايي، از خدا بخواين همه بيمارا خوب بشن، همه بيماريها از بين برن، همه دردها نابود بشن...

بابايي من، براي ني ني ها و خانواده هاشون دعا مي كنم كه خدا رو بشناسن،‌ شما رو بشناسن و بعد خودشونو باور كنن...

بابايي عزيزم، ماماني و بابايي خيلي برام زحمت مي كشن، هميشه يادم بيارين قدرشونو بدونم، دعا مي كنم هميشه سالم باشن و هر روز و هردم عشق شما رو در گوشم زمزمه كنن...

بابايي خوبم، از خدا بخواين مامان جونا و باباجونام رو زير سايه پراز مهرش حفظ كنه و هميشه سالم و سلامت، شاد و با عزت باشن. شما هم دعاشون كنين تا نفس گرمشون همواره همراه من باشه... ميدونم كه برخلاف صورت و چهره خندونشون خيلي غم و غصه توي دلاشون دارن...خواهش مي كنم دعاشون كنين...

بابايي مهربونم، خاله هدي داره گريه ميكنه، از خدا مي خواين كمكش كنه؟ ازتون ميخوام شما هم براش دعا كنين. آخه خاله هدي هم دختر شماست و خيلي خيلي شما رو دوست داره و بهتون دل بسته...

بابايي جونم، خاله سارا و عمو عليرضا و ني ني كوچولوي اونا روهم دعا كنين. دعا كنين ني ني كوچولو سالم به دنيا بياد. دعا كنين عاشق به دنيا بياد...

بابايي من، عمه جونام، عمه زهرا و عمه فاطي رو هم دعا كنيد. از خدا بخواين سالم باشن و آينده درخشاني در انتظارشون باشه...

بابايي مهربون، دوست دارم از طرف من براي همه دلداده ها دعا كنين ... تمام اقوام و آشنايانم در خانواده بابايي و خانواده ماماني... براي هركسي كه اين مطلبو مي خونه و دوست داره شما براش دعا كنين...

بابا جونم، از خدا بخواين همه دوستاي وبلاگيم و خانواده هاشونو در نظر بگيره و حاجت هاي خيرشونو برآورده كنه...

بابايي خودم، به ياسمين زهراي كوچولوتونم دعا كنين. از خدا بخواين وجودم عطرآگين به نور جده ام زهرا (س) بشه. دعا كنين آدم باشم.. قدرشناس باشم.. افتخار شما و خانواده ام باشم... دعا كنين نفسم حق باشه، طينتم حق باشه، سخنم حق باشه. كمكم كنين تا ياريگر ديگران باشم...

بابايي عزيز تر از جانم،‌ دعا كنين ديده همه ما روشن به نور آقا امام زمان (عج) بشه ...

باباجون، عيدمون مبارك

خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

هدی
23 آبان 90 9:07
واااااای خاله هدی یعنی من موندم ما چقدر با هم شباهت داریم!!!!! منم هدی سادات موسویم عیدتونم مبارک
مامان یاس
23 آبان 90 9:28
سلاااااااااام عیدتون مبارک مامان یاس از بابا حسن عیدی گرفته شما هم میخواین عیدی بگیرین بیاین بردارین عیدیتونو زودباشین تموم میشه ها!!!
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:08
سلام چه قشنگ نوشتید یاسی جون و مامانش عیدتون مبارک خاله هدی عید شما هم مبارک
سحر مامان آراد
23 آبان 90 11:22
سلام عیدتون مبارک این یاسمینی هم داره روز به روز خوش خنده تر میشه
خاله ستاره
23 آبان 90 11:40
سلام مامان زهرای خوشگل من خاله ستاره هستم اگه ممکننه با تبادل لینک کنیم www.khalehsetareh.com اینم سایتمون واسه عضویت و دریافت ایمیل های کودک مرسی از توجه تون
زری مامان مهدیار
23 آبان 90 11:58
وای تربچه تو چقدر نازی چقدر نام زیبایی هم داری خدا حفظت کنه عسل عاشق اسمت شدم
مامان آترین
23 آبان 90 14:09
یاسی جون عیدت مبارک کلی وقت بود نتونستم به وبت سر بزنم ماشاالله روز به روز ناز تر میشی عروسک
مامان پارسا
23 آبان 90 15:33
دلا امشب به مي بايد وضو کرد .... و هر ناممکني را آرزو کرد ..... عيد غدير بر شما مبارک هر وقت کامنتمو خوندین یه آمین هم برای برآورده شدن حاجات من بگید یادتون نره هاااااااااااا
بهار(مامانی شهراد)
23 آبان 90 17:41
╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ UPAM!!!!!!!!!!
مریم
23 آبان 90 17:44
علی ان شیر خدا شاه عرب الفتی داشت میان دل شب عیدتون مبارک مریم گلی
نگین مامان رادین
23 آبان 90 18:45
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ عیدتان مبارک
ناهید
23 آبان 90 19:53
آنانکه عشق علی را در سینه می پندارند کفرش به کنار عجب خدایی دارند.رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله سارا
24 آبان 90 0:58
قربونت برم عیدت مبارک
بهارك
24 آبان 90 11:34
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ.. خوشحجال ميشم سر بزنيد ممنون ميشم مارو لينك كنيد..
مامان عسل
24 آبان 90 13:17
عيد تون مبارک بوس واسه ياسمين زهرا خوشگل
مامان نفس
24 آبان 90 13:59
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد دوست عزیزم عیدت مبارک لبت خندون و دلت شاااااااااااد..
میترا
25 آبان 90 0:44
عیدت مبا رک خوشگل خانوم. چه آرزوهای قشنگی
مامان علي
25 آبان 90 1:35
عيدتون مبارك . چه دعاهاي قشنگي . انشاءا... همشون به اجابت برسن.
مهسان(مامان رادین)
25 آبان 90 8:40
خاله هدی چقدر زیبا و با احساس نوشتی
اشکام سرازیر شد.

يادتون نره دعامون كنين
مریم 1007 - مامان سپنتا
26 آبان 90 13:25
الهی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآکین به همه دعاهای قشنگت یاسی کوچولوی نازم