ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ياسمين زهراي با هوش خاله

1390/9/1 9:01
نویسنده : خاله هدي
872 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني نانازي خوشمزه و شيطون بلا،‌ جديداً داره هوش و استعدادشو به وضوح به نمايش مي ذاره. دو سه هفته اي هست كه يه بازي از خاله هدي ياد گرفته. ني ني خوشگل بلا، وقتي كه روي شكم دراز كشيده با فرمان اينكه: ياسي الان بخوابيم، يه نگاهي بهت ميكنه و اگه سرتو روي زمين گذاشته باشي خيلي بامزه سرشو ميذاره روي زمين. بعد با فرمان اينكه ياسي حالا بيدار شيم،‌ نگاهت ميكنه و سرشو بلند ميكنه و ميخنده و بعدش دوباره تكرار و شادي اطرافيان.خنده

ديشب ٩٠/٠٨/٢٩ هم يه كار ديگه به دستور مامان جون و به تقليد از مامان ندا انجام داد كه بعدش ديگه ول كن نبود. مامان جون به مامان ندا گفتن كه به ياسي بگو در حاليكه نشسته بخوابه . مامان ندا هم عملي به ياسمين خانم نشون دادن. حالا مگه اين بچه ديگه مي نشست. قسمت جالبش زماني بود كه خاله هدي و مامان جون دو طرف ياسمين روي تخت دراز كشيده بودن. دخترك ناناز ما، يه نگاه به خاله و بعدشم يه نگاه به مامان جون ميكرد و خودشو هل ميداد به سمت جلو تا اهرمي بشه و فشار بده به بدنش و از عقب بيفته و وقتي ميفتاد با شيطنت مي خنديد.چشمک

ولي خداييش عذاب وجدان گرفتيم. ني ني نانازي تازه يه دوهفته ای بود كه قشنگ مي نشست ولي حالا براي بازيگوشي هم كه شده خودشو از عقب پرت مي كنه . دل نگران شديم كه مبادا خداي نكرده سرش به جايي بخوره!نگران

البته خاله ها و عموهاي مهربون ياسمين زهرا نگران نباشن چون خاله هدي درستش مي كنه. البته امشب كه نميان خونه اين باباجون، چون آفشونه (شیفتشون نیست). فردا كه بيان، دوباره خاله، ياسمين گلي رو آموزش ميد تا قشنگ مثل يه شاهزاده خانم بشينه و استعدادهاشو جور ديگه اي نمايش بده.

راستي ديشب، خانم خانما يه بند افتاده بود رو حرف زدن. مامان جون براي درآوردن لج مامان ندا، هي ميگفتن اين كه ديگه نمي گه آقا. ياس خانم گل گلاب هم براي درآوردن لج مامان جون، توي هر متني كه ايراد مي فرمودند قسمت آقو رو با انواع ق و غ تلفظ مي كردن و ازبس تلفظش غليظ بود بعدش ميفتاد روي سرفه. يه صداي ناز و صافي داره كه آدم دلش غش ميره. لباشو همچین جمع می کنه که از خود بیخود میشی. نیست بی دندونه،‌قیافه اش و تلاشش برای اینکه مثل آدم بزرگا صحبت کنه خیلی جالبتره. اشک تو چشمای آدم جمع میشه وقتی همچین موجود کوچولویی رو میبینه که داره ادای بزرگا رو درمیاره. ديشب خيلي اساسي بهمون خوش گذشت. (خدايا صدهزار مرتبه شكرت) چون هم ني ني خيلي شيرين كاري كرد و هم باباجون از سفر اومده بودن با كلي لوازم و سيسموني براي ني ني زهراي خاله سارا و البته ياسمين عزيزشون هم بي نصيب نبود.خجالت

خدايا شكرت من كه دارم مي ميرم از خوشي! واي كه وقتي دوتا بشن ، اونوقت من دور كدومشون باشم، ياسمين زهراي مموشم يا ني ني زهراي گل و كوشولو؟متفکر

مخصوص یاسمین خانم:‌ راستي ياس خوشگله باباجون امشب كه اومدن و ديدن شما نيستين، دوباره افسرده شدن! همش دنبالت مي گرده. خوش به حالت خوشگل خانم!خیال باطل

ماشااله خوشگل خاله، شیطنت داره از چشماش می باره!چشمک

niniweblog.com

اینجا احتمالاً شیشه حاوی قطره آهن رو به همراه قاشق بابا احسان دیده که این شکلی شده!قهقهه

niniweblog.com

نه! قطره آهن نبوده مثل اینکه قطره آ و د بوده،‌ دنبال بقيه اش ميگردهمژه

niniweblog.com

يه عكس ويژه براي همه هوادارابغل

niniweblog.com

موش موشي خودمقلب فقط مخصوص خودمهفرشته

niniweblog.com

 ياسي عشق دوربينچشم شما كي هستين دارين منو نگاه مي كنينچشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان عسل
1 آذر 90 8:37
نازي بوس واسه ياسمين زهرا لپپو قربونت برم با اين هنرنمايي هايي که از مامان و خاله ياد ميگيري

مرسي خاله جونم
مامان طاها
1 آذر 90 12:24
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من
اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.

من اومدم خاله
مامان ارميا
1 آذر 90 12:50
الهي بگردم. چشماشو ببين.ناز نازي خاله.
مامان صدف
1 آذر 90 13:19
قربون اون مژه هاش برم من.
مامان طاها
1 آذر 90 13:26
امرتون اجرا شد

مرسي خاله جونم
مامان آراز
1 آذر 90 16:56
وااااااااااای چه دخمل تپل خوشمزه ای-به به به لپات جون میده واسه یه ماچ آبدار-
خاله سارا
1 آذر 90 18:05
قربون مژه های فرت برم
dp
1 آذر 90 21:32
سلام . بابای ملیسا خانم با افتخار وبلاگ دخترشون رو به روز کردند . ببخشید فرصت نبود کارت دعوت براتون تهیه کنیم . ملیسا جان ، خوشحال میشه اگر افتخار بدید و وبلاگش رو با نور دیدگانتون منور کنید .
میترا
1 آذر 90 23:54
الهی من قربون این دختر ناناز بشم. بچه ها بیشتر از اینکه دلِ مامان و باباشون رو ببرن دلِ خاله و دایی و مامان بزرگ و بابابزرگ رو می برن. کیمیا هم شدیدا موردِ توجه دایی هاش و مامان بزرگا و بابابزرگاشِ. همه اش به خاطرِ کیمیا منو دعوا میکنن. شیرین کاری های نی نی ها از 5,6 ماهگی شروع میشه. هر روز منتظر یک کار جدید باش. کیمیا هم آد دوست داره ولی آهن نه.
سحر و بهار
2 آذر 90 8:47
هزار ماشالا قربونت برم با اوون چشاي خوشگلت

ممنون خاله جونا
مامان شايان و پرنيا
2 آذر 90 8:58
اي جونننننننننننننننننننننننننننننننم

قربون چشاي خوشدلت کپلي منننننننننننننن

ممنونم خاله مهربونم
مامان شايان و پرنيا
2 آذر 90 9:00
عاشق چشاي خوشکل مشکيتم بخدااااا .. هزار ماشالله


مرسي خاله.چشماتون خوشگل مي بينه
نگین مامان رادین
2 آذر 90 9:27
ای جونم،الاهی من فدای شیطتونیاتو باهوشیت بشم،خوش به حالت که خاله های مهربونی داری،رادین من از نعمت خاله محرومه و من خیلی دلم می خواست مه رادین هم خاله های خوبی مثل خاله های شما داشت،خدا شمارو برا خاله جون هات و خاله های عزیزتو برا شما حفظ کنه.

ممنون خاله نگين. خاله هدي من از حالا خاله رادين جونم ميشه.
مامان آرمان
2 آذر 90 18:24
سلام.من یکی از طرفدارهای عکسای بامزه و خوشگل این خانم خانمها هستم. هم دست عکاسش درد نکنه و هم دست یاسمین زهرا جونم که دوست داره ازش عکسای خوشگل خوشگل بگیرن.