ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

واکسن 6 ماهگی

1390/8/29 1:32
نویسنده : خاله هدي
910 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه صبح قرار شد تا یاسمین رو ببریم بهداشت تا واکسن ٦ ماهگیشو بزنه طبق گفته خانوم دکتر نیم ساعت قبل از واکسن ١٨ قطره استامینوفن دادیم به یاسی تا گلم یه وقت تب نکنه.

رفتیم بهداشت قد و وزن یاسمین رو اندازه گرفتن و بعدش نوبت واکسن شد .من که طبق روال همیشه زود در رفتم تا صدای گریه دخترم رو نشنوم و بابای یاسمین اونو برد توی اتاق واکسن وniniweblog.com صدای جیغ و هق هق یاسمین تمام سالن رو پرکرده بود و من دوان دوان خودم رو رسوندم به اتاق واکسن تا یاسمین رو بغل کنمniniweblog.com.خدارو شکر ٢ دقیقه بیشتر گریه نکرد اما اشکهاش گونه هاشو خیس کرده بود و مژه های خوشگلش خوشگلتر شده بودن.

دفعات قبل برا  بعد از واکسن بهداشت میگفت کمپرس یخ بذاریم روی پاهاش، اما چون دفعه قبل خیلی اذیت شد و درد پاهاش خیلی زیاد بود ،طوری که تا دو روز بعدش میترسید پاهاشو تکون بده این دفعه از همون موقع که آوردیمش خونه کمپرس آب گرم روی پاهاش گذاشتیم و خدارو شکر تا الان نه از درد پا خبری هست و نه از تبniniweblog.com.

اینم چند تا عکس از یاسمین زهرا

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله هدي
29 آبان 90 7:37
خدارو شكر
مامان آیهان جون
29 آبان 90 8:50
واییییییی لپ هات چه خوردنیه خاله جون، ماشاءالله
مامان ارميا
29 آبان 90 9:22
الهي بگردم.نازي.اوخت كردن؟بوس كنم خوب شي.
نگین مامان رادین
29 آبان 90 12:28
الاهی الاهی دخمل ناز،فدای چشمهای نازت که بارونی شدن.رادین من هم دیروز واکسن زد و خدارو شکر الان حالش خوب.
خاله سارا
29 آبان 90 13:44
آفرین به عزیز مقاوم خودم.وقتی بزرگ شدی با هم میریم درمانگاه رو رو سرشون خراب میکنیم که عزیزم رو اوخ میکنن.
ميترا
29 آبان 90 16:02
فعلا رفت تا يك سالگي. 6ماهگي كيميا كه خيلي اذيت شد
سحر
29 آبان 90 21:14
ماشاالله چقدر ناز و خوردنی هستی....صاحب نامت حافظت باشه الهی.....واسه منم دعا کن مامانی....دو ماه دیگه دخمل منم میاد
عباسی
29 آبان 90 21:32
سلام خدا حفظش کنه این کوچولوی نازنین تون رو واقعا شیرینه
نگین مامان رادین
30 آبان 90 0:49
╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬سلااااااااااااااااام
یلدا مامان شاینا
30 آبان 90 14:13
اخی نازی یاسمین کوچولوی ناز ایشالله زودی خوب بشی عزیز دلم ماشالله خیلی دوست داشتنی هستی
عمه زهرا
30 آبان 90 17:49
قربون صورت ماهت برم عمه گلي خدا رو شكر ديگه واكسن نداري تا شش ماه ديگه جيگرم
مامان عسل
1 آذر 90 8:35
خداروشکر زياد اذيت نشدي ياسمين زهرا جون با اون لپهاي خوردنيت