ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

اولین غذای یاسمین زهرا

1390/8/27 23:26
نویسنده : خاله هدي
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین غذای یاسمین رو بهش دادیم.فرنی که دکتر تجویز کرده و با آرد برنج و آب و شکر و روغن ذرت براش درست کردم.

اولش چون تا حالا  فقط شیر خورده بود بلد نبود قورت بده و اوغ میزد، بعدش فهمیدم که یه کمی هنوز براش سفته و رفتم و  شل تر براش درست کردم و اونوقت یاسمین زهرا تونست که غذاشو قورت بده.

یاسمین در حال اوغ زدن

البته فقط یه قاشق مربا خوری خورد اما قراره یواش یواش بشه ٢ فنجون توی روز  یکی صبح و یک       فنجون  هم عصر.

بالاخره موفق شدماز خود راضی.

بقیه عکسها در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دایی جون بنی
27 آبان 90 23:44
سلام
مبارکه چه میز خوشکلی
ماشاءالله نازه خدا حفظش کنه
همیشه سلامت و شاد باشید در کنار هدیه زیبا خدا

به وبلاگ بنی سر بزنید خوشحال می شیم

ممنون از محبتتون. چشم حتماً سر ميزنم
میترا
28 آبان 90 2:12
بزرگ شدی دیگه خوشگل خانوم


خاله هدي
28 آبان 90 7:53
خوشگل خانم، نازدونه، دردونه، بخور گوشت بشه به تن قشنگت
خاله سارا
28 آبان 90 11:39
قربون عروسکم بشم که واسه غذا خوردنم تیپ میزنه.
مامان ارميا
28 آبان 90 12:17
آفرين ماماني براي يه قاشق چه ميزي چيدي براش تا ذوق كنه. گل خوشگل نوش جان.
مامان زهرا
28 آبان 90 15:03
غذا خوردنت مبارک خاله چه صندلی غذای خوشگلی داری ناناز خانم این جور که پیداس اتاق یاسی جون خیلی خوشکله یه چند تا عکس از سیسمونیش بذارین ذوق کنیم براش
عمه مائده
29 آبان 90 15:07
سلام عزيزم چقدر با كلاه ناز ميشي ياسي زر زر (به قول خاله هدي) قربونت برم من
عمه مائده
29 آبان 90 15:08
سلام خاله هدي خوبي؟ دلم برات تنگ شده يا شما هستي من نيستم يا من هستم شما نيستي. مواظب خودت و عسل طلا باش.
مامان شینا
30 آبان 90 2:35
گوشت شه به تنت این غذاهای که میخوری عروسک خانم
عمه زهرا
30 آبان 90 17:48
جيگر عمه نوش جانت تپل، كپل، نفس عمه
مامان عسل
1 آذر 90 8:28
نوش جونت خوشگل خانوم