ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

گریه

1390/9/23 12:54
نویسنده : خاله هدي
870 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی همگی در خواب ناز بودیم یهو یاسمین زد زیر گریه نه شیر میخورد و نه با تکون دادن ساکت میشد تا اینکه من بلندش کردم و راه بردمش اما بازم فایده نداشت بالاخره بابایی از خواب بیدار شد و مجبور شدیم یاسی رو ننی(ننو) کنیم،اما باز تا میذاشتیمش روی تخت میزد زیر گریه

توی بغل خودم خوابوندمش اما بازم ٥ دقیقه بعد چشمای خوشگلشو باز کرد و یه نگاه به من انداخت و .....

آخر سر مجبور شدم به یاد ایام قدیم و زمانیکه نوزاد بود دوبله بخوابیم و یاسی رو روی خودم بخوابونم و تکون بدم و اونموقع بود که تا  خود صبح تخت خوابید.

آخر مانفمیدیم چش بود به لثه هاشم نگاه کردم خبری از دندون نیست شایدم خواب بد دیده بود دخترم؟؟؟؟؟!!!!!.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله جون...
23 آذر 90 13:04
ای جانمممم!!! لنگه این لباس قرمزه که دو تا عروسک کوچولو کنارشه سینا داره شاید دلش درد گرفته یهو!!!سینا هم یکی دو بار اینجوری پریده از تو خواب البته به محض پریدن توی ننو ساکت میشه
مامان ریحانا
23 آذر 90 15:30
سلام ایشالا که مورد خاصی نبوده چقدر خاله بزرگ شدی ماشالا اسپند دود کنی واسش
میترا
24 آذر 90 1:36
یا خواب بد دیده بوده یا به خاطر اینکه داره غذا می خوره دل درد داشته. کیمیا هم بعضی شبها این جوری میشه
میترا
24 آذر 90 1:37
راستی مامانم عاشق یاسمین زهرا شده. یکسره میاد وبلاگش رو نگاه می کنه و قربون صدقه اش میره

خيلي خيلي لطف دارن. ممنون از محبتتون
لیلا مامان آروین
24 آذر 90 13:02
ندا جون آروین هم دیشب یهو تو خواب گریه کرد و من برش داشتم و تا آرومش میکردیم دوباره بغض می کرد


آخي كوشول خان هم بعلهههههه



لیلا مامان آروین
24 آذر 90 13:04
ایست عسلم می خوای روروئکت رو کجا پارک کنی ندا جون این عکس خیلی نازه کاش تو مسابقه می ذاشتیش
عشق من یاسی





دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 13:27
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن


1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد.
2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد.
3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد.
4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد.
5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید.
مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد :
197 450 112

چشم خوشگل خانم حتما شركت ميكنيم و به شما راي ميديم
مامان شینا
24 آذر 90 15:54
اسپند فراموش نشه خیلی جیگری یاسی جوووووووووووون
مامان آترینا
24 آذر 90 18:51
فرشته کوچولوی من چرا گریه کردی خاله غصه اش گرفت
بهار80
25 آذر 90 13:15
یاسی جونم نبینم گریه کنی خوشگل خاله امیدوارم همیشه لبت خندون باشه آرادم یه وقتا همین طوری می شه به نظرم خواب بد می بینه بووووووووووس برای یاسی جونم
خاله سارا
25 آذر 90 14:07
ای بچو نفس من بیده.
نگین مامان رادین
26 آذر 90 0:55
سلام ،چند روزه که رادین هم بی خود و بی جهت شبها از خواببیدار میشه و گریه می کنه و با بغل کردن هم سریع اروم میشه. عروسکم عکسهات هم خیلی خوشگلن.
مامان ارميا
27 آذر 90 9:49
الهي. واقعا آدم نمي دونه در اين جور مواقه چه كار كنه. ارميا هم اين طور ميشه گاهي و هر كاري مي كني آروم نمي شه.براش اسفند دود كن.