ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تولد این سه نفر!

1390/9/24 23:46
نویسنده : خاله هدي
712 بازدید
اشتراک گذاری

اين سه چهار روزه، سه تا جشن تولد اساسي داريم! 2٤ آذر، تولد عمو عليرضا (شوهر خاله سارا) و عمه فاطمه و 26 آذر تولد عمه زهراست.

Orkut Scraps - Happy Birthday

اين اولين ساليه كه من توي جشن تولد عمه جوني هام و عمو عليرضا شركت مي كنم و اين اولين ساليه كه عمه جوني هام به خاطر من عمه شدن. درضمن اين اولين ساليه كه عمو عليرضا نصف و نيمه بابا شده (به خاطر ني ني زهرا كه الان حدود بيست و چهار هفته اس كه تو شمك خاله ساراست) . خلاصه از اونجاكه اولين ها خيلي مهمه، پس مجبوريم اين چند شبه رو هي جشن بگيريم و دور هم باشيم و مهمتر اينكه خيلي چيزاي خوشمزه خوشمزه بخوريم و حالشو ببريم.

حالا هم من (ياسمين زهرا)  از طرف باباجونام، مامان جونام، خاله خوشگلام و بابا و مامان مهربونم به عمو عليرضا،‌ عمه زهرا و عمه فاطمه سالروز تولدشونو تبريك ميگم و اميدوارم سالهاي سال سالم، شاد و موفق باشن.

محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 14:33
وای عزیزم ایشالله تو این چن شب حسابی خوش بگذره بهت راستی تولد عمو جونت و عمه جونا ت هم مبارک گلم

مرسي خاله محدثه گلم.
خاله هدی
24 آذر 90 16:34
قطره بارون دلم
خلوت زندون دلم
لیلای بی دریای من
گریه مجنون دلم
ابر کبود من تویی
بود و نبود من تویی
مهر سجود من تویی
وای به روزگار من
هوا تویی نفس تویی
لحظه ی پیش و پس تویی
عاشق در قفس منم ای دل بی قرار من
گریه منم ابر تویی

درد من صبر تویی

بارش بی وقفه منم ای دل بی قرار من

هد هد من هدای من همدم با وفای من
خبر ببر به عشق من به عشق من خدای من
عاشق دیدار منم محو پدیدار تویی
خسته و بیمار منم عشق تویی یار تویی

فقط برای خاله هدی...از طرف خاله هدی کوچیکه[hr
ممنون ممنون هزار با ممنون خاله هدي كوچيكه مهربون و با معرفت
عمه زهرا
24 آذر 90 19:39
ممنون عمه جونم انشاالله تو و بابايي و ماماني هم هميشه سالم و تندرست و شاد باشيد عروسكم


بوووووووس
مامان ریحانا
24 آذر 90 19:45
سلام به به همیشه به شادی تولدانه این سه عزیزتون مبارک


ملسی خاله
میترا
24 آذر 90 22:16
تولدشون مبارک


ملسی خاله
عمه فاطمه
24 آذر 90 23:11
ممنون عمه جونم ارديبهشت بيايم تولدت شما


بوووووووووس
خاله جون...
25 آذر 90 0:06
چه جالب این عمه زهرا و عمه فاطمه دو تا خواهرن با تفاوت دو روز در سالهای مختلف به دنیا اومدن؟؟؟؟؟؟
حالا چند ساله شدن به سلامتی عمه جونای یاسی خانوم؟


آره یکی 28 سال و یکیشونم 20 سال
لیلا (مامان آروین )
25 آذر 90 13:19
تولد تولد تولدشون مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم منم منتظر عکسهای خوشگلت تو مهمونی ها می مونم یاسی عسل منه
مامان ریحانا
25 آذر 90 23:34
پنج شاخه گل شقايق برات ميفرستم از امروز هر روز يکي از اونارو بردار وقتي تموم شد بدون که من اولين کسي بودم ک گفتم يلدات مبارک
شيوا
25 آذر 90 23:49
واي بخورمت لپالوووووووووووووووو
ميترا
26 آذر 90 1:31
يه سوال، دوربين عكاسي تون چيه؟


nikon d60
فرناز/ مامان ریحانه
26 آذر 90 2:52
تولد همگی مبارک
جغله و غول سرزمين تنبلي
26 آذر 90 11:38
جغله: سلام ... خوبين شما وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ... با اجازتون شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم ... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
مامان طاها
26 آذر 90 13:50
خانم کوچولوی ما کجا رفته امروز نیستش؟ دلمون برات تنگ شده زودی بیا اونم با عکسهای قشنگت.
مامان طاها
26 آذر 90 13:53
آها فهمیدم رفتی کجا؟ خوش بذگره. پس معلوم شد که دست پر برمیگردی.
فاطمه
26 آذر 90 15:39
مامانی جون زهرا جونی یه سر به وبلاگم بزن حتما
مامانی درسا
27 آذر 90 11:23
یاسی خاله این چند شبه حساب خوش بگذرون و حسابی آتیش بسوزون باشه خاله . عزیزم خیلی ماه شدی . مامانی و خاله هدی جون امیدوارم شما خوب و خوش باشین یک دنیا


ممنون
مامان محیا
27 آذر 90 13:42
سلام تولدشون مبارک.. یادتونه من هم قبلا سوال میترا جونو پرسیدم از شما.هدی جون بنظرم یه پست با عنوان معرفی دوربینتون بذار تو وبلاگ البته من سونی hx9 گرفتم...چون نیکون فیلمبرداری نداشت.. و عکسای خوشگل یاسی جون از دوربین نیست از خود یاسی و عکاس حرفه ایشه...

مرسي گلي. شما چشماتون و ضميرتون قشنگه همچي رو خوب مي بينيد
زهرا
31 اردیبهشت 91 13:49
سایت خوبی دارید من رو با بخاطر زهرا جونیم سرچ کنید

اين چطور شد؟ من كه نفهميدم... عمه زهرا دستهاي شما در كاره؟؟؟؟