ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تغییرات یاسمین در این 7 ماه

1390/9/27 13:04
نویسنده : خاله هدي
914 بازدید
اشتراک گذاری

١ روزگی یاسمین زهرا

٩ روزگی یاسمین

١ ماهگی

١.٥ ماهگی

٢ ماهگی

٢ ماه و ٢٠ روز

٣ ماه و ٢٠ روز

٤ ماه و ١٦ روز

٥ ماهگی

٥ ماه و  ١٧ روز

٦ ماهگی

٦ ماه و ١١ روز

و در آستانه ٧ ماهگی

تولدت مبارک عزیز دلم

 

(با اجازه مامان ندا) خاله هدی:‌ خوشگل ناز خودم، ببخشید نتونستم برای جشن آغاز هفت ماهگیت چیزی بنویسم و مامان ندا زحمت کشید. دلیلش هم همونیه که نتونستم یه هفته بغلت کنم و خودت بهتر میدونی. بهرحال هفت ماه پراز برکت و زیبایی رو برامون به همراه آوردی. اول از خدا و بعدش از مامان و بابات و بعدترش از خودت متشکرم. هفت ماهگیت مبارک!قلب

یاسمین زهرای ناز خودمی! قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

نگین مامان رادین
27 آذر 90 12:56
سلام عروسک من،تولد هفت ماهگیت مبارک ایشاالله زیر سایه ی خدا و به همراه مامان،بابا و خاله های مهربون،پدر بزرگ و مادر بزرگت جشن 170 سالگیتو بگیری جیگر طلا

ملسي خاله جون. راستي هفت ماهگي رادين گلي هم مبارك باشه
مامان زهرا
27 آذر 90 13:05
هزار ماشالا به این عسل خانم که روز به روز ناناز تر میشه

ممنونم خاله جون
مامان ریحانا
27 آذر 90 13:52
سلام 7 ماهه شدنت مبارک یاسی عزیز خاله خصوصی
خاله سارا
27 آذر 90 14:05
مبارک نفسم .هرروز خوشگلتر از دیروز.ولی 4 ماه و16 روزگیت ی چیزه دیگه بودیا.
مامان آترینا
27 آذر 90 14:58
تولد 7 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان جون بابايي ياسمين زهرا
27 آذر 90 15:24
فدات بشم عزيزم انشاالله جشن 7سالگيو 70 سالگيو 170 سالگيت
فاطمه
27 آذر 90 17:52
ای جونم
یاسمین زهرا تولد 7 ماهگیت مبارک عزیزم
دوستت دارم خاله جوووووووون

ماهي خاله فاطمه
عمه زهرا
27 آذر 90 18:52
عزيز خوشكلم قربونت برم عروسك هزار ماشاالله زود بزرگ شدي عمه جونم ،بوس
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:42
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
مریم 1007 - مامان سپنتا
27 آذر 90 21:22
تولد هفت ماهگیت مبارک یاس نازم ، امیدوارم سریال عکس های نازت تا 120 سال ادامه داشته باشه و ما هم لذتش رو ببریم
زهرا
27 آذر 90 23:05
عزیز دلم دقیقا معلومه شیرازی هستی سبزه بانمکم...
به حالت شعر بخونید...

دختر شیرازی...سبزه
سبزه دلربا....سبزه
با موی سیاه...سبزه
سبزه باوفا....سبزه
چشمای سیاه...سبزه
مرسی خاله البته من سبزه نیستم .

دوست دارم زیاد گلم تولد 7 ماهگیت مباارک


مامان پریاگلی
27 آذر 90 23:08
به وبلاگ من و مامانم سر بزنین و اگه از این ایده خوشتون اومد به ما رأی بدین
دوتا عشقم محدثه
27 آذر 90 23:12
سلام گلم تفلد 7 ماهگیت مبارک گلم
مامان شینا
28 آذر 90 0:10
7 ماهگیت مبارک عزیزم
شيوا
28 آذر 90 0:58
مبارک باشه بزرگ شدنت تپولوی من
مامان زینب
28 آذر 90 7:32
فقط میگم هزار ماشالاااا


مامان صدف
28 آذر 90 9:02
من کشته مردهء 4 ماه و 16 روزگیتم گوگوجی. اوممممممممممممماه

مرسي خاله مهربونم
مامان ارميا
28 آذر 90 9:14
ايشالله عروسيش.
خوب چيه مگه؟ باشه اول دانشگاه و مدارج عالي و بعد عروس شدنش.

ماكه اعتراض نكرديم خاله جون. انشااله دامادي ارمياي خوشگل خودم

مامان طاها
28 آذر 90 9:18
ماشاالله یاسمین زهرای شما هم روز به روز خوشگلتر میشه.
مامان طاها
28 آذر 90 9:20
هفت ماهگی یاسی جووونم مبارک باشه. ان شا الله هزار ساله بشه.
مامان طاها
28 آذر 90 9:22
خاله هدی جووون مرسی که یاد آوری کردین. فرمایش شما کاملآ درسته. ممنون از شما. مرسی.
نازنین
28 آذر 90 10:32
یاسمین تقریبا از سن 9 روزگی یه کم شبیه الانش شده...
دیگه از سن 2 ماهگی که خود خودشه عزیزمممم
یاسی بیشتر شبیه کیه؟؟؟آخه میگن دختر اول بیشتر به بابا میره پسر اول بیشتر به مامان
البته همیشه صادق نیست این عقیده
به قول زهرا خانم شبیه شیرازیاس سبزه بودنش گلم

دخمل شيرازيه والو. به نظر خاله هدي ياسي خوشگله عين كوشمولويي هاي مامانيشه با رگه هايي از شباهت به بابا احسان. ناگفته نماند به خاله هدي هم شباهتهايي داره. مخصوصاً‌وقتي خيلي خوشگل ميشه(اين قسمت آخر توسط عوامل خودشيفته افزوده شده)
مامان صدف
28 آذر 90 14:30
قربون اون خنده های از ته دلت برم من
مریم
28 آذر 90 14:43
مبارکه عزیزم پیش ماهم بیا
ميترا
28 آذر 90 15:24
تولدت مبارك جيگر من. اون عكسي كه با عينك و لباس باباتي خيلي باحاله. شبيه باباتي
مامان عسل
28 آذر 90 15:43
تولد هفت ماهگيت مبارک عزيزم
بابای مهرسا
28 آذر 90 16:07
هفت ماهگیت مبارک هزار ماشالله
نگین مامان رادین
28 آذر 90 23:24
_(▒)(▒)_______███☼████___(░)(░) (▒)(▓)(▒)__ ███__ ██████ (░)(▒)(░) _(▒)(▒)___██____███▒████ (░)(░) _________██____███▒▒▄▒ __________██____█▒▒▒▒▒▒ ___________██____ █▒▒▒♥__(░)(▒) ____________██_____▒▒___(▒)(█)(░) ____________ ██____▒▒_____(░)(▒) _____________██__▓▓▒▓______█ ________█✯ _██ ▓▓▓▒▒▒▓____█_█ _(░)(░)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓▓__ █▀ (░)(▒)(░)______▓▓_▓▓▓▓▓▓___█ _(░)(░)_____ _▓▓_▓▓▓▓▓_____ █ ___________ ▓▓__▓▓▓▓_▓____▒░ __________ ▓▓__▓▓▓▓___▓__▓▒ _________ ▓▓___███❋█__▓▓_ ________▒▒__ ♥▒▒♥▒▒♥▒ _______░___ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥ __________ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒ _________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥ ______ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒ _______________▓▓ ▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(▓)(▒)_______▓▓__▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓__ ▓▓ _______________▓▓__▓▓ _______________▓▓ ▓▓ _______________▓▓▓ ______████████▓ _______█☼█___██____(░)(░) ______███____ ██__ (░)(▒)(░) ______█_______██____(░)(░) ______________█☼█ ______________█▀██▄ . عزیزم شب یلدا مبارک امید که لحظه های پر از شادیتان به بلندی همین شب باشد
نسرین.. مامان بردیا
29 آذر 90 0:18
الهیییییییییییییییی... بخورمت خاله... مامانت راست میگه تو بعضی عکسا شبیه بردیای منی.... زنده باشی 170 سال من تا حالا هیچ کس رو انقدر نماچیده بودم جز بردیا و یاسی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
29 آذر 90 10:44
تولده 7 ماهگيت مبارك ملودي هم 8 ماهه شد

هشت ماهگيه دوست جونيم مبارك
عموامير
26 بهمن 90 23:09
عمو جون دست همه ي كساي كه ازت عكس گرفتن و اين مطلب رو گذاشتن درد نكنه خيلي زيباست و واقعا سليقه دارن.........الگوخوبيه براي اينده


عمو جون اينكه شما عكاس حرفه اي از ما تعريف ميكنين باعث افتخاره. ممنونم از لطفتون