ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دلیل غیبت من

1390/4/19 11:03
نویسنده : خاله هدي
980 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سه چهار روزه که خاله هدی مصدوم شده! (از بس با کامپیوتر کار می کنه چه سرکار توی بیمارستان و چه توی خونه برای تموم کردن پایان نامه اش) بنابراین یه چند روزی نتونست بیاد و عکسای منو برای دوستام بذاره و گزارش بده. مامانی هم که مدام دور و بر منه و من نمی ذارم ازم جدا شه. بابایی هم که تا عصر سرکاره و بعد از اون برای آروم کردن من با مامانی همکاری می کنه.کامپیوتر خاله سارا هم مشکل به هم زده و عمو علیرضا هنوز وقت نکرده روبراش کنه. این شد که  توی چند روز گذشته هیچ مطلبی از من روی وب منتشر نشد و هوادارام با تماسهای فراوان از طریق ایمیل، اس ام اس، تلفن همراه، تلفن ثابت، کفتر، چاپار و حتی به طور حضوری از به روز نشدن وبلاگم گله کردن. از اینجا از همه دوستداران همیشگی ام تشکر می کنم و می گم منم همتونو دوست دارم. دعا کنید اوضاع خاله هدی درست بشه، خودش یک تنه وبلاگو می گردونه!.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباییبابای یاسمین
21 تیر 90 0:42
بابایی برا خاله دعا کن زود خوبشه,البته من میدونم حتما این کارو میکنه.