ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

بابايي امروز مي ره يزد

1390/4/19 11:04
نویسنده : خاله هدي
999 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يكشنبه 1390/04/19 براي اولين بار بابايي از من و مامان جدا ميشه و سه روز ميره يزد ماموريت. دل من و مامان براش خيلي تنگ ميشه اما بابايي قول داده زود زود با دو دست پر از شيريني برگرده. درسته كه من فعلاً نمي تونم شيريني بخورم ولي مامانم كه مي تونه. اون شيريني بخوره خب شيرش خوشمزه تر ميشه ديگه!

از ديشب اومديم خونه پدري مامانم پيش مامان جون و باباجون و خاله هدي. اونا خيلي خوشحالن كه ما اينجاييم ولي ماماني بعض كرده از بس  قراره دلش براي بابايي تنگ بشه! بابايي هم ظهر پرواز داره. قرارشده خاله هدي هر روز بياد و عكسا و گزارش منو بذاره تا بابايي هم منو ببينه. فقط سه روزه. انشاء الله بابايي سالم و سلامت ميره و برميگرده! بابايي سوغاتي يادت نره ها! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمین زهرا
19 تیر 90 16:04
کاشکی زودتر چهارشنبه شه باباییت بیاد
مامان و بابای محمد
19 تیر 90 18:57
سلام یاسمین زهرا جون، از اینکه اومدی به وبلاگم ممنونم،ایشاالله هرچی زودتر سه شنبه بشه تا تو و مامانی دلتنگ باباجون نشید. واسه واکسنم سعی می کنم که مرد باشم تو هم هم سعی کن
عمه زهرا
20 تیر 90 2:49
آره نفس عمه قربونت برم انشاالله بابايي زود برمي گرده فقط تو قول بده كه دختر خوبي باشي و ماماني رو اذيت نكني جيگرت برم عمه
مامان و بابای محمد
20 تیر 90 15:06
ممنون یاسمین زهرا جون، الهی تولد 120 سالگیتو کنار مامانی و بابایی به شادی جشن بگیری