ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

خبر داغ

1390/10/28 1:22
نویسنده : خاله هدي
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من خاله سارای یاسمین زهرا هستم.تا ساعاتی پیش قرار بود واسه یاسی یه دخترخاله ناز مثل خودش بیارم.ولی ساعت 23:15 دقیقه امشب در مطب دکتر ارشدی متوجه شدیم گل من زهرا جاش رو با محمد جان عوض کرده.فعلا ی مقدار تو شوکیم.ایشالله فردا خاله هدی شرح بیشتری مینویسه.البته واسه ما سلامتی نی نی مهم بود که خداروشکر تمام اندامهاش سالم بودن و درست کار میکردن ولی سه چهار ماه بود فکر میکردیم دخمل داریم حالا پسمل شده تعجب کردیم.وگرنه قدمش رو دو تا تخم چشمهامونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگارین
28 دی 90 1:33
واااای خدا روشکر خیلی خوشحال شدم...
نی نی زهرا بای بای...
نی نی محمد خوش اومدی بدونسته باش کلی طرفدار داری تو یکی یه دونه پسر خونواده ای و وسط کلی دختر مطمئن باش 10000000 تا خواهان داری گلک ناناز...
واقعا واستون خوشحال شدم از طرف منم به هم تبریک بگید

خيلي ناراحت شدم. اين چه طرز تبريك گفتنه!!!!!!دختر و پسر نداره. اشكمو درآوردي. كاش فقط ميدونستم كي هستي كه همچين اعتقادي داري (از اقوام و دوستان پسر دوست و گوشه و كنايه زن كه حتما هستي). احتمال 99 درصد خانمي كه به مرد بودن ديگران مي نازي. چه ني ني محمد و چه ني ني زهرا، هركدوم كه خدا لطف كنه تاج سر ماست!
مامان ریحانا
28 دی 90 1:41
اوه چه شوکی
ایشالا هر چی هم که باشه فقط سالم باشه خاله سارا جون

واقعا فقط سلامتي مهمه، بقيه اش حرفه! مرسي خاله جون
زهرا
28 دی 90 1:47
خدایا شکرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا خوشحالم کردی....

شما كدوم زهراي پسر دوستي!!!!!!!!!!! كه اينقدر خوشحال شدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلامتي ني ني از همه چي براي ما مهمتره
خاله جون...
28 دی 90 1:53
آخییییییی عزیزمممم...
اشکال نداره هرچند دلم تنگ میشه واسه نی نی زهرای گل...ولی هرچه از دوست رسد نیکوست سونوی قبلی حتما اشتباه دیده چون سن جنین کم بوده الان واضحتر شده....
آقا محمد یکی یه دونه از همین الان بهت خوش آمد میگم...
مامان سارا جون باید قول بدی بعد از محمد کوچولو زود زهرا کوچولو رو هم واسمون بیاری چون من دلم خیلی واسش تنگ میشه...

خاله هدی جون چه حسی داری؟؟؟
دوست داشتی یاسمین 2 تا میشد نه؟؟؟؟
ولی اشکال نداره پسرکوچولو هم خیلی شیرینه حالا ایشالله میاد و میبینی...من تجربه دارم
در آخر هم یه تبریک کلی به همتون میگم واسه نی نی کوچولوی تو راهی که دیگه چیزی به اومدنش نمونده حالا چه زهرا چه محمد هیچ فرقی نداره هردوتاش مغزبادومه به قول مامانم همیش میگه نوه مغزبادومه

خاله هدي هنوز تو شوكه!!!!!!!!!!!!!!!
ميترا
28 دی 90 12:09
مبارك عزيزم چه پسر چه دختر انشالله سالم وصالح باشهمامان گلي