ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ني ني زهراي خوشگلم عوضي بود!!!!!!!!

1390/10/28 9:57
نویسنده : خاله هدي
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز سه شنبه 27 ديماه 1390 دقيقا در هشت ماهگي ياسمين زهراي گلم و در آخرين ساعات شب، جناب آقاي دكتر ارشدي لطف فرمودن و يه هاله اي رو تشخيص دادن كه طبق اون ني ني زهراي گل ما با محمد آقا جاشونو عوض كردن. اين هاله كه معلوم نيست در اون ساعات شب (حدود يازده و ربع شب) به چه دليل رخ نمود، باعث شد كه همگي در شوك فرو بريم. ناگهان ني ني زهراي گل كه مدام صداش ميزديم و براش چيز مي خريديم تبديل شد به محمد آقا و تا اين قضيه جا بيفته زمان مي بره. اولين چيزي كه همه درگيرش شديم، سيسموني آقاست! آخه باباجون اخيراً از دوبي كلي لباس دخترونه براي ني ني آورده بود و ماماني و خاله سارا هم هرجا رفته بودن لباسهاي دخترونه خريده بودن. حالا محمد آقا مونده و يه اتاق پراز لباسهاي دخترونه كه بايد بكنه تنش!!!!!!!!!!!و با كلي عروسك بايد بازي كنه!

نمي دونم والله! اين دكترا چي تو اون دستگاه به اصطلاح سونوگرافيشون مي بينن كه يكي ميگه دختره يكي ديگه ميگه پسره! خدا رو شكر تا حالا هر چي ديدن چه دختر و چه پسر گفتن سالمه! با اين اوضاع الان ديگه ياسمين زهرا تو فاميل يكي يه دونه ميشه. سپهر (پسر خاله الهام- دختر عمه من) كه يك ماه از ياسمين بزرگتره، فراز (پسر خاله فاطمه - دختر عموي من)هم هشتم اسفند به دنيا مياد و محمد آقا هم هفتم فروردين ميادش. پس ياسي خانم يكي يه دونه ميون سه تا آقا پسر، خانمي مي كنه.

(همه اينا رو گفتم ولي دلم پيش ني ني زهراست- دلم براش تنگ ميشه. حوصله توضيح دادن ندارم. حالا با چه دلي برم اسم وبلاگ " گل من زهرا" رو عوض كنم. چي بذارم؟ خيلي دلم گرفته! خدا رو شكر به خاطر همه موهبتهاش)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محیا
28 دی 90 10:02
آخه میدونم سخته اما خوشحال باش..تو خونتون داداشی اومده.. چشم همه اونایی که توقع نداشتن بترکه...داداشی محمد مشتی است بر دهان یاوه گویان...زبون اونا هم خدا رو شکر بسته شد..
قربون اون هاله برم که دیر رخ نمود

ممنونم خاله جون.داداشي محمد! جالبه بهش فكر نكرده بودم.
مامان پریسا
28 دی 90 10:03
خدا رو شکر که سالمه همین مهمه.
راستی آدرس اون یکی رو بهم بدیم خوشحال میشم.

مرسي خاله. nini91-akbari.niniweblog.com
مامان ارميا
28 دی 90 10:50
چه جالب. مهم نيست . همين كه سالمه خدا رو شكر.
مامان دینا جون
28 دی 90 11:31
یاسی جون ببین اگه لباس دخترونه های نی نی اندازت باشه میدنش به شما.ولی دلمون برا زهرا کوچولو تنگ میشه.
ميترا
28 دی 90 12:12
مبارك خاه هدي جون اخه ياسمين جون بايد يكي يكدونه باشه پسرم لطف خودشو داره مامان گلي
مامان زینب
28 دی 90 17:28
واقعا واقعا از نه دل میگم اینا اصلا مهم نیستاااااا فقط سلامتی...میدونم ااادم اولش شوکه میشه ولی به نظر من با تمام تفاسیر فقط بگین سالم باشه
فاطمه
28 دی 90 18:28
همین که سالمه کلی ارزش داره
میترا
29 دی 90 1:01
سالم باشه جنسیت مهم نیست
لیلا (مامان آروین )
2 بهمن 90 1:01

نی نی سارا جون پسر

به نظر منم دختر و پسر فقط سالم باشه
آقا محمد خوش اومدی جیگر خاله

يه دوست جديد براي آقا آروين پيدا شد