ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

آلبوم عکس(1)

1390/10/29 1:48
نویسنده : خاله هدي
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بگم که من مامان یاسمین زهرام که دارم این پست رو مینویسم اما نمیدونم چرا از دیروز هرکار میکنم نمیتونم با اسم خودم وارد نینی وبلاگ بشم؟؟؟به خاطر همین با اسم خاله هدی وارد شدم و این پست رو میذارم.

اول از همه ما در پی شوکی که دیشب بر ما وارد شده(به خاطر جنسیت نینیه خواهر جان) و البته مریضیه مختصری که باعث شد ٣ تا آمپول نوش جان کنیم از دیروز ١ کیلو و ٣٠٠ گرم وزن کم کردیم که خدارو هزاران مرتبه شکر و امیدواریم موقت و گذرا نباشد.

دختر خوشگلم الان یکی یه دونه شده و شده تک دخمله کوشولوی فامیل البته این یکی یه دونه همراه مامانی مریض شده و آبریزش بینی و نفس تنگی و تب و سرفه داره بمیرم برات مادر و البته چند روز پیش هم به خاطر پاره ای از مسایل اسهال شدن و کلی از سپشون رو در این چند روز از دست دادن و شدن یاسی ریزه.

چند روزه میخوام بیام نت از یاسی عکس بندازم که وقت نمیشه الان رو بهترین فرصت دیدم تا بیام و آلبوم عکس یاسی رو توی این چند روز براتون بذارم البته فعلا آلبوم عکس شماره (١).

وقتی یاسی موش میشه!

چشم مامانو دور دیده خودکار کشیده رو صورتش!

بقیه عکسها در ادامه مطلب....

خودم تنهایی وایسادم کنار تخت دارم به عروسکام نگاه میکنم.

آخ جون ٨ ماهه شدم.دست دست

من و بابایی شنبه ٢٤ دیماه خیابان چمران .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ميترا
28 دی 90 14:18
مواظبش باشيد اين سرماخودگي خيلي طولاني ميشه كيمياي منم گرفته الان 2هفته است خوب نشده اسهالشم مال همين ويروس سرماخوردگي دربعضيها با اسهال شروع ميشه
مامان زینب
28 دی 90 14:55
من این لپ لپو رو میخوام بخوووووووووورررررررررررممممممممم
مامان ریحانا
28 دی 90 15:19
سلام
یاسی خوبی خاله هدی بهتر شدید ؟


یاسی امشب وقت دکتر داره خاله هدی هم همونطوره یه خورده بهتر شده.
خاله سارا
28 دی 90 16:47
قربون این تیپ اسپورتت برم یکی یه دونه خاله نفسم.
عمه زهرا
28 دی 90 17:28
قربون تيپ خوشكلت برم جيگر عمه
مریم
28 دی 90 17:45
سلام عزیزم خوبی؟ مبارک باشه محمد اقا گل پسمل رمز و خصوصی گذاشتم
فاطمه
28 دی 90 18:27
ای جونمـــــــــــــــــ ماشالله لپاشو
بابای یاسمین زهرا
29 دی 90 0:37
یاسمین خوش به حالت چه بابای خوش تیپی داری
میترا
29 دی 90 0:57
عزیزم, امیدوارم زود خوب بشین. موش تو رو بخوره که اونجوری موش می کنی خودتو. بوووووووووس
مامان آترین
29 دی 90 2:14
تو رو خدا مواظب چشای ناز یاسی جون باشید خطر ناکه
خاله هدي
29 دی 90 8:45
خاله ريزه خودمه
مامان الینا
29 دی 90 13:38
وووای موش کوچولو فدات شم این لباس نارنجی خیلی بهش میاد هززززززززززززززززززار ماشاالله اسپند فراموش نشه
هدیه جوووووووووووووووووووون
29 دی 90 15:34
سلام ماشالااااااااااااااااااااا الهی همتون زود زود خوب خوب بشین
مامان شینا
30 دی 90 9:52
یکی یه دونه خیلی ماهی
مامان صدف
1 بهمن 90 13:10
فتوکپی برابر اصل بابایی

خاله به پاييد كه ماماني نفهمه
لیلا (مامان آروین )
2 بهمن 90 0:57
موش موشکم قربونت برم عسل خاله با لباس نارنجی چه خوشگل شدی عسلم یکی یه نوشابه برا این آقای بابایی باز کنه