ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دلتنگی

1390/4/21 12:30
نویسنده : خاله هدي
842 بازدید
اشتراک گذاری

امروژ یه روژه که بابایی من و مامانی رو تهنا گداشته رپته یژد واشمون پول بیاره. آخه ما پول نخوایم کیو باید ببینیم؟مامانی غشه داره. من که ناآرومی میکنم میگه دلش باباشو میخواد! راشت میگه ولی من که میدونم مامانی از من دل تنگ تره. خودش روش نمیشه میگه من دلتنگم .بابایی ژودی بیا میخوام واشت آغا بگم اگه ژود بیای قول میدم شب ژود بخوابم شبح دیر پاشم.niniweblog.com

نویسنده:‌ خاله سارا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سارا
20 تیر 90 19:57
قربون خودتو مامانت و دل کوچیکتون بابای عزیزم ایشالله زود میاد قربون خط اخمت
بابای یاسمین
20 تیر 90 23:48
سلام بابایی خوشکل,من هم دلم براتون تنگ شده,ایشاا... سعی میکنم هرچه زودتر برگردم.خوش به حال شما,چون شماها دو نفرید ولی من تنها هستم.به امید دیدار خداحافظ