ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

كشف مامان جون

1390/4/21 11:45
نویسنده : خاله هدي
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ياسي زَر زَر ٥٤ روزه

يكشنبه ١٣٩٠/٠٤/١٩

 

عصر یکشنبه ١٣٩٠/٠٤/١٩ ، مامان جونم یک کشف بزرگی کرد. اونم اینکه من وقتی که توی بغل کسی غیر از مامانی گریه می کنم وقتی مامانی میاد طرفم هم دستامو به سمتش دراز می کنم و هم خودمو میندازم تو بغلش. مامان جون برای اثبات این فرضیه اش، چندین و چندبار در زمانهای مختلف و با حضور شاهدان متفاوت (باباجون، خاله هدی و خاله سارا) امتحان کرد و من هربار بیشتر از قبل فرضیه مامان جونو ثابت می کردم و بیشتر از دفعه قبل جیغ خوشحالی می شنیدم!.

بنابراين مامان جون فرضيه خودشو اثبات كرد:‌  من، ياسي زر زر ،  در 54 روزگي علاوه بر تشخيص ماماني( كه قبلاً كشف شده بود) كاربرد دست ها و كمر را جهت انتخاب كسي كه بغلم كنه ميدونم. البته مامان جون درمورد اينكه اين قضيه قبل از 54 روزگي هم اتفاق مي افتاده يا نه صحبتي نكردن و مبنا رو زمان اثبات فرضيه قرار دادن!

(مامان جون پس از اثبات فرضیه)

 

 

 

مامانی هم که از این اتفاق ذوق زده شده، در هربار تلاش برای تکرار این عمل، اولش میگه "یعنی میاد بغلم؟ "و بعد که من خودمو میندازم تو بغلش به همراه خاله های خوشحالم و مامان جونم جیغ میزنه و هی میگه الهی قربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای یاسمین
21 تیر 90 18:04
بابا جون تو این سه روز که ندیدمت چقدر بزرگ شدی ماشاا...
کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 11:35
عسل خانم تو چه ناناز و ملوسی قوربونت بریم ما


مرسی خاله جونم