ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تنبل خانما

1390/11/19 10:38
نویسنده : خاله هدي
670 بازدید
اشتراک گذاری

مامان ندا زودي بيا يه عكسي چيزي از دخمله بذار. من سرم شلوغه. الانم دزدكي اومدم ببينم اوضاع چه جوره كه ديدم نه، مامان ندا تنبل شده! و احتمالاً‌ همچنان با دخمل تنبل تر از خودش خوابيدن. بابا لنگ ظهره، ساعت ده و نيم صبحه و ما دو تا جلسه رو پشت سر گذاشتيم و سومي هم داره شروع ميشه. بدو عكساي ياسمين رو كه جمعه توي امامزاده گرفته بذار.عصبانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شکرانه
19 بهمن 90 10:41
خاله هدی جون حرف دل ما رو زدی بخدا!!! آخه چقدر انتظار؟؟؟؟
مامان یاسمین زهرا
19 بهمن 90 12:22
خاله هدی چرا حسودی میکنی به من که زیاد میخوابم؟؟؟؟؟
خاله هدي
19 بهمن 90 12:40
آخه خدارو خوش مياد يكي مثل من تا ساعت يك شب ميل به دست شال گردن و كلاه ببافه (بدون جيره و مواجب- فقط براي رضاي خدا). صبحم كله سحر براي يه لقمه نون بره سركار (اونم چه كاري!) تا سه بعداز ظهر گشنه و نالون. اونوقت يكي مثل شما مرفهين بي درد تا لنگ ظهر بخوابه بعدشم بلند شه تازه صبحونه بخوره
مرفهين بي درد حالو ظهر كه مياين خونه ما؟ دلم بري اون خوابالوي كوشولو تنگيده


ها شاباجی میویم


من بنده خدا از وقتی پاشدم داشتم خونه تمیز میکردم و نهار میپختم و بچه داری میکردم .
خاله هدي
19 بهمن 90 12:41
البته اوني كه عاقله شما مادر و دختر هستيد ها. احتمالا خاله سارا و محمد گلي هم به جمع شما خواهند پيوست. اونوقت من بيشتر آتيش ميگيرم
خاله هدي
19 بهمن 90 12:46
عامو گشنمه!!!!!!!!!!!!!! نتونستم هيچي بخورم.مردا خيلي بدن خيلي تنبلن. همه كارا روي دوش ما خانمهاي بدبخته. از صبح هرچي جلسه تشكيل دادم يا نيومدن يا كاراشونو انجام ندادن. بدبختي اينه كه من به عنوان دبير هيات مديره خودم بايد باشم. براي همين تا الان هيچي نخوردمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. اما اين مرداي شكمو تو جلسه هم كه هستن چاي و نسكافه و بيسكويت رو ميذارن كنار خودشون و هي ميخورننننننننننننننننننننننننننن. من گشنمممهههههههههههههههههههههههه

اوی از خدا بیخبرا یه چی بدین خواهرم بخوره
خاله هدي
19 بهمن 90 12:48
الانم نشستم دارم از خودم صورتجلسه مي نويسممممممممممممممممممممممممممممم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا برم صاحبش اومد
مامان دینا جون
19 بهمن 90 13:48
خاله هدی خسته نباشی.راستش به یاسمین زهرا حسودیم میشه با این خاله مهربونی که داره.شال و کلاه تموم شد عکسشو برامون بذار.

مرسي مامان ديناجونم. شال و كلاه ياسمين گلي كه افتتاح هم شد. عكسش توي پست كنار رودخونه خشكه. شال و كلاه ني ني محمد رو هم ديروز تموم كردم. عكسشو هم بعد از سيسموني برونش احتمالا شنبه بذارم. ديشب براي يكي ديگه شروع كردم به بافتن كه اگه مامانم اجازه داد بعدا ميگم
مامان دینا جون
19 بهمن 90 15:11
مال یاسمین که فوق العاده بود.دست گلتون درد نکنه.پس این یکی سورپرایزه.البته مامان جن دینا هم براش یه چیزایی بافته عکسشو میذارم تو وبلاگش اگه دوست داشتین تشریف بیارین ببینین.

چشماتون قشنگ مي بينه. خوشحال ميشم ببينم.