ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین زهرا و سیسمونی پسر خاله

1390/11/23 12:10
نویسنده : خاله هدي
3,341 بازدید
اشتراک گذاری

ناناسی خانم سوار بر روروک پسر خاله تو راهی! سوء استفاده از موقعیت می فرمایند.

یاسی زر زر خاله، دیروز یه ذره زير چشماش ورم داشت و به نظرم حالش اونجوری که باید خوش نبود. ولی باز با این حال توی مراسم خاله سارا و نی نیش شرکت کرد و طبق معمول با فک و فامیل مامانش ارتباط خوبی نداشت. همه هی میگفتن اینکه بازم بداخلاقه. نمی شد حرفی بزنی چون تا من چیزی می گفتم می گفتن خب معلومه خاله اشه و داره بالاداریش در میاد ( به لهجه شیرازی یعنی طرفداریشو میکنه).  این یه ذره از قضایا بود. چون وقت ندارم اگه مامان ندا می تونن بیان و یه مقدار در مورد دیروز حرف بزنه. اگه نه بدویین برین به وبلاگ محمد کوچول و عکسای سیسمونیشو ببینید.وبلاگ "گل محمدي من":‌

nini91-akbari.niniweblog.com

راستی اینم یه عکس از کوشمولویی های خاله هدی توی هشت ماهگی که قولشو بهتون توی چند پست قبلی داده بودم. هیچ ربطی نداره ولی دلم میخواست توی هشت ماهگی ياسي گوگولی عکس هشت ماهگی خودم رو هم بذارم.

کیفیت عکس پایینه چون دیگه وقت نداشتم این یکی رو اسکن کنم بنابراین از روی قاب عکس، عکس گرفتم و سریع انداختم اینجا. یه چیزایی معلومه،‌ غر نزنین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه
22 بهمن 90 22:41
وووووووووووووووووییی ماشالله چقد یاسی شبیه شماست مخصوصا چشاش . خنده هاش . نگاش . خنده هاش ماشالله
مامان الینا
22 بهمن 90 23:42
وای عزیزم چه شباهتی
نگارین
23 بهمن 90 0:40
یاسی بداخلاق چرا بداخلاق؟؟؟؟ عکس خاله هدی هم بامزس.
خاله جون...
23 بهمن 90 0:57
آخییییییییییییی..... عزیزممممم آره حتی توی عکسم بیحالی چشماش معلومه خوب بگن داری طرفداری میکنه بچس دیگه همیشه که خوش و خندون نیست ما آدم بزرگا هم بعضی وقتا بیحالیم چی برسه به بچه... تازه ممکنه چون زیاد نمیبینه این افرادو غریبی میکرده و بدخلق بوده وااااااای خیلی به یاسمین شبیهی خاله هدی یعنی یاسمین به شما شبیهه
مامان عسل
23 بهمن 90 10:10
سلام ياسمين زهرا خوشگل ناز حتما حسابي داره بهت خوش ميگذره سيسموني پسرخاله جون مبارک ايشالا بياد به سلامي ازشون استفاده کنه خاله هدي خيلي عکس خوشگل و بامزه اي هست به نظرم خاله و خواهرزاده شبيه هم هستين ها
مامان ارمیا
23 بهمن 90 10:30
سیسمونی مبارک نی نی جیگری باشه. بالاخره یاسمین باید بزرگ تر بودنش رو از الان نشون بده دیگه. بلا.
مامان طاها
23 بهمن 90 12:02
وااااااااای چه شباهتی.