ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یوم الله

1390/11/23 12:03
نویسنده : خاله هدي
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

ای ایران ای مرز پر گهر
ای خاكت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان
پاینده مانی و جاودان
ای … دشمن ارتو سنگ خاره ای من آهنم
جان من فدای خاك پاك میهنم
مهر تو چون شد پیشه ام
دور از تو نیست اندیشه ام

بقیه مطالب و عکسها در ادامه مطلب...

دیروز یعنی ٢٢ بهمن ١٣٩٠ یاسمین زهرا برای اولین بار در راهپیمایی شرکت کرد .

سنگ كوهت دُر و گوهر است
خاك دشتت بهتر از زر است
مهرت از دل كی برون كنم
برگو بی مهر تو چون كنم
تا … گردش جهان و دور آسمان بپاست
نور ایزدی همیشه رهنمای ماست
مهر تو چون شد پیشه ام
دور از تو نیست ، اندیشه ام

ایران ای خرم بهشت من
روشن از تو سرنوشت من
گر آتش بارد به پیكرم
جز مهرت بر دل نپرورم
از … آب و خاك و مهر تو سرشته شد دلم
مهرت ار برون رود چه می شود دلم
مهر تو چون ، شد پیشه ام
دور از تو نیست ، انديشه ام

یاسمین و مشتهای گره کرده و

 فریاد مرگ بر آمریکا  مرگ بر انگلیس  مرگ بر اسرائیل  مرگ بر منافق

توی راهپیمایی از صدقه سریه یاسمین کلی ازمون عکس گرفتن و دوبار هم مصاحبه کردن

آخر مصاحبه هم یاسمین از جمعیت ترسیده بود وبغض کرد!

  

در راه تو ، كی ارزشی دارد اين جان ما
پاینده باد خاك ایران ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان گیلاس
23 بهمن 90 11:50
سلام آفرین به یاسی جون که از الان تو راهپیمایی شرکت میکنه و با اون مشتای کوچولوش مرگ بر آمریکا میگه
مامان طاها
23 بهمن 90 11:58
الهی خاله قربون اون مشتهای کوچولو موچولوت بره.
مامان محیا
23 بهمن 90 12:25
خاله قربون اون مشتات بره..پس همه تظاهراتو ول کردند و چسبیدن به یاسی گلی...
عمه زهرا
23 بهمن 90 18:12
آفرين عمه جون دست مامان و بابات درد نكنه كه از حالا تو عروسكو دارن درست تربيت ميكنن باريك جيگر عمهانشاالله زنده باشيد
فرناز مامان ایلیا
23 بهمن 90 20:40
واااااای....قربونت برم من....... رفتی راهپیمایی خاله جونم.....مصاحبه هم کردن باهات پس معروف شدی....بوووووس
مامان جون بابايي ياسمين زهرا
24 بهمن 90 0:37
فدات بشم دختر انقلابي عزيزم در پناه امام زمان باشي انشاالله
مامان ریحانا
24 بهمن 90 11:07
خاله سارا
24 بهمن 90 13:51
واي نفسم كه انقد معروف شدي 3 روزه كار خاله ات اين شده كه تمام برنامه هاي شبكه 5 رو نگاه كنه تا نشونت بدن ولي گمون مصاحبه تو رو تو شبكه هاي بين اللملي ژخش كنن
عمو امير
24 بهمن 90 20:29
اي جان عموييييييييييييييييييييييييي
maryam(mamane arman)
25 بهمن 90 22:05
ياسي جون چه قد با ابهت و شكوه نشسته بودي .
آفرين به بابا و مامان خوبت .بوس


مامانی طهورا
27 بهمن 90 11:20
حزب الله بیدار است