ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

اولین مروارید خوشگل یاسمین زهرا

1390/12/1 10:29
نویسنده : خاله هدي
799 بازدید
اشتراک گذاری

این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

دیروز موقع فرنی خوردن مامانجون بابایی متوجه شدن که قاشق فرنی داره به یه چیزی میخوره به من گفتن که انگار یاسی دندون درآورده اما من باورم نشد آخه پریروز دستای منو گرفتی و میجویدی و اثری از دندون نبود و چون قاشقت پلاستیکیه اصلا این موضوع رو نفهمیده بودم.البته توی کیش که بودیم میدیدم شب تا صبح از این دنده به اون دنده میشی اما فکر کردم چون جات عوض شده درست نمیتونی بخوابی!

از دو ماهگی همه میگفتن داره دندون در میاره وقتی گریه میکردی میگفتن مال دندونشه دستتو میخوری و یا حتی شب تا صبح که بیتابی میکردی(بعدا متوجه شدم بیتابی شبهاش بخاطر حساسیتشه و از وقتی رژیم داده دکتر دیگه بیتابی نمیکنه) !

بالاخره مروارید خوشگل سفید یاسمین در ٩ ماه و ٣ روزگی و درست روز تولد محمد آقا جوونه زد اونم اگر گفتین کدوم دندونش؟؟؟دندون سمت چپ از بالانیشخند

و در آخر شعر مخصوص دندون در آوردن

یواش یواش و بی صدا        اومدی جز کباب خورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان طاها
1 اسفند 90 10:23
مروارید خوشگلت مبارکت باشه عزیزه خاله.
مریم
1 اسفند 90 10:27
سلام عزیزمممم مبارکه مباااااارکه
به سلامتی...ای جانممم چه ناز خوابیده
میگم مامانش یه قربونی بکنید حتما میدونم اینا خرافاته ولی مادربزرگ من همیشه میگه دندون دروردن بچه از بالا خوش یمن نیست
حتما باید قربونی بشهالبته اینا همه حرفه ولی گفتم قربونی کردن که ضرری نداره...
بازم مبارکه.


مریم جون ضرر مالی داره صدقه رو گذاشتن برا این جور مواقع...
مامان آرشیدا قند عسل
1 اسفند 90 10:45
مبارکت باشه عزیزم این مروارید کوچولو
مامان محیا
1 اسفند 90 10:46
مبارکه خوشکله..به به عجب اتفاقایی این چند روزه افتاده..حسابی خاله هدی شاده..
یلدا
1 اسفند 90 11:35
مبارک باشه دندون نازت ایشالله دندونات همیشه سالم باشههههههههه بوس به لپ خوشگلت
مامان ریحانا
1 اسفند 90 11:43
سلام
رسیدن بخیر
اولین مرواریدت مبارک به جمع کباب خورا خوش اومدی
از نی نی محمد چه خبر بهترن ایشالا ؟


مرسی .خدارو شکر فعلا باید توی دستگاه باشه.
نگین مامان رادین
1 اسفند 90 12:38
سلام عروسک توپولوی من رویش اولین مرواریدت مبارک ایشاالله همه ی دندونات سالم باشن.= چه خبر از محمد کوچولو ومامانش ایشاالله که حال هر دوشون خوبهD>
مامان گلي
1 اسفند 90 13:47
مبارك باشه ناناز خانم
مامان پارسا
1 اسفند 90 14:36
چندوقتی بود که لثه هاش میخارید اشک یاسی مثل بارون میبارید حوصله همه سراومد دیگه مامان میگفت که درنمیاد دیگه یهو یه شب با گریه که خوابیدش صبح پاشدش یه چیز خوبی دیدش مروارید سفید و زیبایی بود میخندیدش تو دهنش پیدا بود مبارک باشه یاسی ناز نازی
مامان جون بابايي ياسمين زهرا
1 اسفند 90 16:03
مامان جون دندون درآوردنت مبارك، خبر بدين به نون دون ياسي درآورده دندون،عزيزم مسواك يادت نره
عمه زهرا
1 اسفند 90 16:06
قربون عروسكم برم مباركه عمه انشاالله دندوناي ديگتم زودي در بيات بتوني كباب بخوري
عموامير
1 اسفند 90 20:42
سلاممممممممممممممممممممممممم مباركهههههههههههههههههههههههه بوسسسسسسسسسسسسس عكسات هم خيلي نازههههههه مخصوصا اخري
مامانی طهورا
2 اسفند 90 0:05
مبارک باشه
لیلا مامان آروین
2 اسفند 90 9:30
چی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1آقا محمد اومده حالا چرا اینقدر زود ؟
من یه چند وقتی نبودم یکی به من بگه اینجا چه خبره ؟
قدم نو رسیده تون مبارک الهی که همیشه سالم و نامدار باشه این پسر کوچولوی ناز خونواده
راستی کباب خور کوچولو اولین مرواریدت مبارک (یاسی عسلم ببخش شوکه شدم خاله برم پست های قبل رو بخونم )

مرسي مرسي
مامان سایان
2 اسفند 90 10:48
اااااااااااااای جونم خوابیدنشو نیگا مثل فرشته ها میمونه این ناناز خانوم

مرواریدای خوشگلت مبارک گلم


مرسي خاله
مريم مامان آرمان
3 اسفند 90 17:50
مبارك باشه خاله.خيلي خوشحالم كه دندوناي نازت دارن در ميان.هوووووررررررررررررررررررا
ما مان ایسان
11 اسفند 90 22:08
ای جانم نازیییییییییییییییییی ایسان منم اینجوری می خوابه