ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دندون دندونه، آره خود دندونه

1390/12/3 7:47
نویسنده : خاله هدي
651 بازدید
اشتراک گذاری

یایاسی ناناسی من،

چقدر دوست داشتم خودم بیام و یه پست توپ درمورد دراومدن دندون خوشگلت برات بنویسم. اما دیدی که محمد کوچول یهو اومد و اصلا هنوز نمی دونم خوابم یا بیدار!

ولی خیلی خوشم میاد ازت که کلاً آدم رو کم کنی هستی. آخرین مطلبی رو که برات نوشتم شنبه ٢٩ بهمن بود و اولین خطی که توی اون متن آوردم در مورد بی دندونیت بود. اما این کارتو خیلی دوست دارم که در کمتر از ٢٤ ساعت منو ضایع کردی و اولین مروارید خوشگلت رو در روز تولد محمد ناناسی به ما نشون دادی. اونم چه دندونیییییییی!!!!

دندون خرگوشی هات دارن در میان و تصور اینکه تو فقط دو تا دندون اونم در بالا داشته باشی آدمو فقط یاد خرگوشای باهوش سفید رنگ میندازه. (نميدونم اينم چرا دندونشو نشون نميده؟!)

یکشنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٠ شمسی برابر با ٢٦ ربیع الاول ١٤٣٣ قمری و ١٩ فوریه ٢٠١٢ میلادی در ٩ ماه و ٣ روزگی دقیقاً در ٢٧٨ روزگی، هم پسرخاله دار شدی و هم با دندون! فکر میکنم تا فهمیدی محمد کوچول داره میاد گفتی بذار یه دندونی به طرف نشون بدم که از حالا حساب کار بیاد دستش. اما این محمد آقا قراره همبازی مهربونت باشه، یه داداشی با غیرت که هوای آبجی یاسی رو داره نه رقیب جنگی!

حالا مونده آش دندوني شما كه انشااله فكر كنم همراه سوراخ كردن گوشهات و جشن ورود محمد كوچول به خونه باشه. شايدم زودتر، نمي دونم اين تصميميه كه مامان و بابات ميگيرن و ما هم فقط قراره آششو (چه واژه قشنگي ساختم) بخوريم. نوش جونمون، چه چيزي گواراتر از آش دندوني ياسي ناناسي، فقط اميدوارم توش دندون پيدا نكنيم آخه من يه كم بد دل و حساسم!

 این عکس یه اشکالی داره. اگه گفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 پی نوشت:‌ این مطلب رو روز سه شنبه ٢ اسفند ٩٠ نوشتم. دلیل بیان این موضوع اینه که هربار هر پستی رو ویرایش میکنم تاریخش به روز ویرایش تغییر پیدا میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله هدي
2 اسفند 90 13:04
مامان ندا خيلي هنرمندييييييييييي رو خودم رفتي البته
خاله جون...
2 اسفند 90 13:14
تو این عکس یاسی دندوناش الکیه

مبااااارکه خرگوشم


ميگن هدي ها باهوشن. هيشكي باور نمي كنه!
کودکانه های من
2 اسفند 90 13:33
به به مبارکه
اجازه دارم لینک کنم؟خبرم کنید


با افتخار
مامي نسيم ( مامان ملودي )
2 اسفند 90 13:48
دندوننات مبارك عزيزم . دعا كن ملودي هم زود زود دندوناش در بياد

خاله نگران نباش. ملودي هم زودي دندون در مياره ولي حيفه ها. خوشگلي خنده هاي بي دندونيش دل آدمو مي بره
مامانی طهورا
2 اسفند 90 14:15
خیلی شلوغی خاله هدی


از شلوغي قاطي كردم اساسي
عمه فاطمه
2 اسفند 90 15:55
اشكالش اينه كه دندوناش رولبشه
مامی امیرحسین
2 اسفند 90 18:57
دندوناش فتوشاپه!

مامانی شیما وحدیث
2 اسفند 90 23:48
مبارک مبارک دندونیات مبارک
وای خدا قیافه ی نازت با اون دوندونا خیلی تماشاییه ...
راستی خاله هدی این دندونا عجب برقی میزنه هااا...ای کلک الکین ؟!!

خاله با مسواك برقي ميشوريمش براي همين برق ميزنه
مامان عسل
3 اسفند 90 8:25
خوشگل خانوم ناز مرواريدهات مبارک


ممنون خاله جون
خاله جون...
3 اسفند 90 10:41
والاااااا...
هدی ها داران حروم میشن همه هوششونو دست کم گرفتن.

حروم شديم رفت