ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

باباجون و يه روز مهم

1390/12/15 8:27
نویسنده : خاله هدي
659 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جوني هام، امروز دوشنبه ١٥ اسفند ١٣٩٠، براي بابايي (باباجون) مامانم يه روز مهمه و البته براي همه خانواده ما (با توجه به اثرات بعديش). ازتون خواهش مي كنم دعا كنين اون چيزي كه واقعاً خير و صلاح بابايي و بعدش همه ماست اتفاق بيفته. خير و صلاح و عاقبت بخيري و نه پشيموني و ...

خدايا به بابايي كمك كن تا اون چيزي كه شايسته است نصيبش بشه و اون چيزي كه تو براش بهتر و مناسب تر ميدوني... خدايا توي اين راه باز هم ياريگرش باش...

ميدونم كه به حرفاي دلم گوش ميكني و اون چيزي كه بهترينه براش در نظر ميگيري، هرچند كه ممكنه نتيجه اش غير از اون چيزي باشه كه اون ميخواد ولي من به حكمت داده ها و نداده هاي تو اطمينان دارم... خدا جونم باز هم كمكش كن...

از طرف همه ما: مامانی، خاله هدی، خاله سارا، مامان ندا، بابا احسان،‌ عمو علیرضا، یاسمین زهرا و محمد کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دکمه
15 اسفند 90 8:39
انشاالله هر چی که خیره پیش بیاد!

انشااله. ممنونم
خاله ستاره
15 اسفند 90 11:25
سلام اگر مايل باشيد اعلام كنيد تا عكس خريدهاي عيد ني ني تون رو در مجله قاصدك منتشر كنيم ممنون


آخه خاله بعد همه ميگن نيگا عقده اي هستن. بعدشم فكر كنم باعث چشم و هم چشمي ميشه و فرهنگ تجملات رواج پيدا ميكنه. البته مامان و باباي ني ني تصميم گيرنده هستن من فقط حرف مي زنم و تز مي دم.
مامان گلي
15 اسفند 90 12:23
انشالله هرچي خيره وصلاحشون همان بشه .

انشاالله. ممنونم
مامانی طهورا
15 اسفند 90 13:41
انشاالله که خیره

انشااله ممنونم
مامی امیرحسین
15 اسفند 90 13:52
منم بهترین رو برای باباییتون آرزومیکنم


يه دنيا تشكر خاله جون
مامان دینا جون
15 اسفند 90 13:56
خدا جون هر چی خیر و صلاح بابا جون یاسی و محمد کوچولویه همون بشه.آآآآآآآمین.


انشااله ممنونم با محبت
میترا
15 اسفند 90 15:36
آمین
دخترم گریه کرده؟


نمي دونم خاله. من (خاله هدي) عكس رو كش رفتم ولي فكر كنم داشته با پستونك آب ميخورده چون فرهنگشو نداره آب رو ريخته تو چشماش!!!!!!!! نمي دونما حدس ميزنم.