ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

محمد كوچولو داره مياد

1390/12/21 14:35
نویسنده : خاله هدي
657 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

اگه خدا بخواد خاله سارا و عمو عليرضا رفتن بيمارستان تا محمد كوچولو رو بيارن. من و مامان و بابا هم تا ني ني اومد ميدوييم ميريم خونه خاله هدي اينا تا ني ني محمد رو ببينيم. دعا كنين براي پسمل خاله خوشگلم. راستي يه عكسشو خاله هدي گذاشته توي وبلاگش. برين ببينين چه گليه!

http://nini91-akbari.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دینا جون
21 اسفند 90 16:34
چشمتون روشن.به سلامتی.خیلی خوشحال شدم.خاله هدی جون پرسیده بودی روتختی و بالشت دینا کار خودمه یا نه؟بله کار خودمه البته قابل شما و نی نی خوشگلا رو نداره لب تر کنین میفرستم براتون.تعارف نمیکنم از ته ته دلم میگم.


ممنونم.واقعا هنرمندين خاله. خيلي خوشگل و عالي بود. دستتون درد نكنه. همين كه دوستاي به اين گلي و هنرمندي دارم انگار دنيا رو دارم. لطف دارين عزيزم
سپیده
21 اسفند 90 19:23
قدمش مبارک

ممنونم خاله
مامان زینب
22 اسفند 90 19:52
مبارکه ایشالاااااااااااا

مرسي