ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دختری با روسریه قرمز

1390/12/21 3:17
نویسنده : خاله هدي
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

-یاسمین خانوم امروز به صورت خیلی واضح گفتن عمه

-البته خاله هم خیلی وقتی میگه البته فقط حرف خ رو! وقتی میگیم بگو خاله با غلظت زیاد اینجوری میگه:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

-خریدای عید یاسمین تموم شد این اولین بار بود که من و بابای یاسمین برا دخترمون لباس مهمونی میگرفتیم و این خیلی برامون لذت بخش بود.

-امشب یاسمین غرق در تفکرات خودش بود که عمه زهرا زد روی دکمه تلفن (اسباب بازی یاسمین)و یاسمین خانوم یهو پریدن بالا و ترسیدن و گریهههههنیشخند.

-امشب بابا احسان و عمه زهرا با دهان صدای آهنگ در میاوردن و یاسمین هم تکرار میکرد و سعی میکرد آهنگش رو درست ادا کنه و خیلی خیلی بانمک بود.

-این پست توسط مامان  یاسمین زهرا نوشته میشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

دکمه
21 اسفند 90 8:38
الهی موش بخوردش..... ماشاالله1 من این دخمل روسری قرمز رو ببینم میخورمش بخدا..... جانم.... تو رو خدا براش اسفند دود کنید . هر روز آیه الکرسی و وان یکاد بخونین....
رويا
21 اسفند 90 10:17
ماه شدي ياسي خوشگلم............


ملسي خاله جون
رويا
21 اسفند 90 10:22
روسري قرمز خاله ....ناز شدي چگد
مامان محیا
21 اسفند 90 11:08
خیلی بهش میاد ناناس.. راستی هنوز که خاله هدی تعریف نکرده چی شده..
عمه زهرا
21 اسفند 90 11:57
جوووووووون عمه آره خيلي عالي بود كلي ذوق كردم من كه از همون روز اول گفتم ياسمين زهرا استعداد درخشان عمه هست ماشاالله چشم نخوري ايشاالله
سپیده
21 اسفند 90 13:36
وای چه نی نی نازی
خدا ببخشه واستون
ای جااااااااانممن از روز اول پیرو وبتون بودم و عاشق این کوچولو هستم


ممنونم خاله مهربونم. شما خيلي ماهين
خاله هدي
21 اسفند 90 15:22
عشقييييييييييييييييييييييييي نفسييييييييييييييييييييييييي زيباترين حرف الفبا از نظر من "خ" هست وقتي براي صدا زدنم تلفظش ميكني
خاله هدي
21 اسفند 90 15:27
صفحه دوم عكس اولي خيلي شبيه بابا احسانه و عكس سومي كه ماهه عين خودمه عكس آخري هم كه داره گريه ميكنه كپي مامان نداست وقتي كوشولو بود. خدااااااااااااااااااااا اين ماه منه ها
زبونشوووووووووووووووووو


خودم به خودم جواب ميدم: ني ني عين خاله ها و عمه ها و مامان جونا و باباجونا و البته مامان و باباش خوشگلهههههههههههه.اصلا هم دروغ نميگم. (تو روخدا نظر نذارين كه تو خوشگل نديدي و ... بياين مثبت باشيم)خدا هرچي خوشگله دور هم جمع كرده چقدر هنرمندي خدااااااااااااااااااا
نی نی های حاجی-مامان مریم
21 اسفند 90 15:28
خیلی با نمک وناز
از طرف ما ببوسیدش:
اسفند یادنون نره
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید


ممنونم خاله. چشم اومدم
کودکانه های من
21 اسفند 90 16:40
عزیزم چه روسری بهت میاد گلم
هزار ماشالله

این بوس پایینی ها برا خاله هدی:


ممنونم. اين بوسا هم براي شما البته از طرف ياسمين و خاله هدي
مامان آترینا
21 اسفند 90 16:51
سلام گل یاسم چقده بزرگ و زیبا شدی ماشااله، دندونای نازت مبارک قدم پسر خاله هم مبارک


مرسيييييييييييييي
یاسمن
21 اسفند 90 17:13
قربوووووووووووووونت شم خاله تبریک هیچ کس اینهمه نچسبیده بود

ملسي خاله جون
مامان ریحانا
21 اسفند 90 19:22
سلام ای جونم چه بهش میآد
اسپند فراموش نشه

چشم حتما. مرسي خاله جونم
عمواميرنازنازي
22 اسفند 90 0:21
سلاااااااااااااااااااااااااااام بانوي روسري قرمزنه صدتا از اينا كمه هزارتا
ياسمين اين نيم رخ تو خيلي جالبه براي من تپل بودنت رو كاملا نشون ميده تو عكس........بازم زبوناي شيطون.......راستي پسرخاله ات هم داره مياد خوشبحالت مبارك باشه
خلاصه من از ديدن اين عكسات سير نشدم اولا چون روسري قرمز داشتي و منم تو چند پست پيش از مادرت خواستم كه لباس قرمزتو بپوشه تنت و دوما بخاطر اين كه تپلييييييييييييييييييييييييييييييييي فداتتتتتتتتتتتتت


خيلي لطف دارين. از اين به بعد هرچي لباس قرمز دارم مي پوشم و عكس ميگيرم.
مامان طاها
22 اسفند 90 8:27
وااااااااااااااایییییییییییییی ماه شبه 14 خاله چه ناز شده.


ملسي خاله مهربونم.شما زيبا مي بينيد
مامان عسل
22 اسفند 90 8:39
هزار ماشالا با يه عالمه بوس


ممنونم
لیلا مامن آروین
22 اسفند 90 9:06
روسری قرمز عسلم ماه شدی خاله

مرسيييييييي