ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

شیطونیهای یاسمین زهرا به روایت تصویر

1390/12/19 3:07
نویسنده : خاله هدي
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

بقیه عکسها در ادامه مطلب... 

یاسمین در حال گاز گرفتن دست من بنده خدا!

niniweblog.com

یاسمین در حال الله اکبر  گفتن البته به قول خودش ادااااااااا

niniweblog.com

کلااااااااااااااااااااااغ

به قول یاسی دددددددددددددددددددددددررررررر

niniweblog.com

نریز اون سی دی هارو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جوراباشو ببینخنده.

niniweblog.com

ز

فکر کنم همه چیز واضحه و نیاز به توضیح نیست!

 

niniweblog.com

بدون شرح!

یاسمین در حال تشویق کردن خودشتشویق.

جدیدا تا میگیم یاسمین هورااااااااا یاسی هم میگه هییییییییییییییی و همزمان دست میزنه .البته بعدش هر از ٣٠ ثانیه ای صداش میاد که میگه هیییییییییی و خودش رو تشویق میکنه!

niniweblog.com

ودر آخر یاسمین متفکر متفکر.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شدهلبخند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

عمو جون امير
19 اسفند 90 10:42
قربونت عسلللللللللللللللللللللللللللللللل
اين لباس قرمز چقد بهت مياد و اين كلاه....عموي شيطونيات خيلي بامزه ست مخصوصا كلاغ رو دوست داشتم فكرشو بكن اون انگشت تپلت ميره بالا ميشه دررررررررررررررررر.......فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عكسات خيلي قشنگن دست مادر ياسي درد نكنه


ممنونم از لطفتون. چشماتون قشنگ مي بينه عمو جون.
بابای ملیسا
19 اسفند 90 10:54
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
عمو جون امير
19 اسفند 90 13:43
ياسي خانوم
خوشگل خانوم
شكر خانوم
قند وعسل
بايد بيام در خونتون
حرف بزنم با پدرتون
بگم شدم عاشق دخترتون

چي كار كنم اخه خيلي نازييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
زبونشو ببيننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


عمووووووووووووووووووووووو من خيلي كوشمولوام
کودکانه های من
19 اسفند 90 14:41
الهییییییییییییی
دستتون درد نکنه مامانی که عکسای یاسی رو گذاشتید



مرسي خاله لطف دارين شما
نسرین.. مامان بردیا
19 اسفند 90 15:50
الهیییییییییییییییی
نمکدون
شیطون
نفس خاله
کپل...
بخورمت


من خوردني ترم يا برديا خوشگله
نایسل
19 اسفند 90 16:49
دلم غش میره براتت خوشگگگگلللهههه


ملسي خاله
عموامير
19 اسفند 90 19:32
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامروز و ديروز براي عكسات خيلي ذوق كردمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مادر ياسي اسفند دود كن


ممنونم عمو جون. چشم
میترا
19 اسفند 90 21:51
واااااااای مثل همیشه همه اش قشنگ بود. شیرین عسل من. کاراش خیلی شبیه کیمیا است. سی دی ها, انداختن کنترل, کلاغ پر... بوووووووووووووس


براي خاله و كيمياجونم
مامان گلي
19 اسفند 90 22:09
قربونش بشه مامان گليش همه كاراش مثل كيمياجون منه ،عسل خانم


انشااله سالم باشين. نوه هاتون همه مثل همن
خاله جون...
19 اسفند 90 23:19
منم اومدم 10 تا ماااااچ کنم و برم!!! نه بمونم....ببین چه خبره یاسی خانومم عکس جدید داره

...
خاله جون...
19 اسفند 90 23:29
وااااااای خدا......
جونمممممممم........
خیلی باحال بودن عکسا!!!
مخصوصا اون سری عکسا که کنترلو از بالا میندازه پایین عشق اون عکسا شدم...
خیلی بامزه بودن سینا هم یه سری عکس داره مرحله به مرحله کشتی گیریش با بابام...


مرسي خاله. چه كشتي شده! حالا باباجون برنده بودن يا ني ني ؟
زهرا
19 اسفند 90 23:32
سلام ماشالله به این گل دختر!!!این سری عکسای یاسمین زهرا با کاسه آشش خونه اون یکی باباجون مامانجونشه درستهحسابی لذت بردیم با دیدن گل دختر


شما لطف دارين خاله جون آره با اون كاسه آش كه با عكس دندون تزيين شده بود خونه اون باباجونش هم رفت و عكس گرفت.
محدثه
19 اسفند 90 23:42
سلام گلم وای از دست این بچه های شیطون طاها ما هم از دیوار راست میکشه بالا اما بچه شیطونش خوبه دوستت دارم یاسی جونم بوس


دکمه
20 اسفند 90 8:56
ای جااااانم.... ای جاااانم.... ماشاالله!
یاسمن
20 اسفند 90 12:13
قربوووووووووووووووووووووونت بره خاله ماشالاه منم عروس شدم فقط به عشق اینکه دختر بدنیا بیارم شبیه یاسی بشه


مباركههههههههههههههههههه. انشااله خوشبخت بشي خاله جونممممممممممممم
ني ني شكلك
20 اسفند 90 19:24
سلام دوست خوب . در آستانه نوروز 91 از وبلاگ من با موضوعات زيبا و متنوعش ديدن كنيد مطمئنم خوشتون مياد.قبلا" از حضور گرم و صميمي شما سپاسگزارم ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(●)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
نگین مامان رادین
21 اسفند 90 1:08
الاهی من فدای تو دخمل ناز و خوشتل.فدای اون ژست متفکرانت و اون چشمهای سیاه و خوشگلت.
مامان آریام
21 اسفند 90 1:57
تپل خوردنی نفس عسل شیطون بانمک
عمه زهرا
21 اسفند 90 11:52
قربون عروسك خودم برم ماشاالله تيزهوش عمه
نفیسه
22 اسفند 90 14:08
وای عزیزم ماشااله چقدر دخترتون نازه . امروز دعا کردم بچم یه دختر خوشگل مثل یاسمین زهرا باشه


شما لطف دارين خاله. چشماتون خوشگل مي بينه. انشااله كه ني ني سالم سالم به دنيا بياد مرسي