ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

300 روزگي نفس ما

1390/12/22 13:48
نویسنده : خاله هدي
579 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز 22 اسفند 1390 ساعت 4 بعدازظهر فرشته كوچولوي ما، 300 روزه ميشه و دقيقاً 65 روز تا اولين سالروز تولدش باقي مونده. 300 روز پر از شادي و شور گذشت... خواب و خوراكمان يك كلمه بود ياسمين زهرا... اوج خير و بركت حضورش 30 بهمن 1390 در 278 روزگي بود يعني روزي كه دردانه گل محمدي مان به دنيا آمد و ديروز در 299 روزگي ياس سپيدمان، گل خوشبوي محمدي ما در بيست و يك روزگي در آغوشمان قرار گرفت. خدايا شكرت به خاطر اين همه موهبت و زيبايي.

                   

           روز با تــو بودن مبارك!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کودکانه های من
22 اسفند 90 20:18
300روزگیت مبارک عزیزم
انشالله همیشه پاینده باشی یاسمین زهرای گلم


مرسي
دکمه
23 اسفند 90 8:58
انشاالله یک عمر سلامت و پایدار باشین. همه خانواده کنار هم.... انشاالله خاله هدی هم یه نی نی بیاره... اون وقت یه تا نی نیه جیگر میشن و یه عالمه دل میبرن....

مرسي
مامانی درسا
23 اسفند 90 10:33
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست
همه بدبختی ها در پشت
روزای خوش همه در پیش
چه غوغا میکنه آتیش !
چهار شنبه سوری مبارک

مرسي خاله جونم بر شما هم مبارك اين چهارشنبه آخر سال
محدثه
23 اسفند 90 11:20
>
>
>
من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.
پیشاپیش سال نو مبارک


دستت درد نكنه. منم اولين ماچ رو برات ميفرستم
مامان محیا
23 اسفند 90 12:08
عزیزم خوشحالم که این روزها شادیت کامله و کاملتر هم بشه.. عزیز یه سوال داشتم. من باید برای اردیبهشت هتل رزرو کنم تو شیراز. و آدرس چندتا شو بهمون پیشنهاد دادن. اما همه بین المللی و خیلی مجلل بود.و شبی حدود 200 هزار تومن. من میخوام جایی باشه که خوب باشه و قیمتش هم خیلی گرون نباشه..سمینار تو باشگاه دانشگاه شیراز و تو خیابان ساحلی غربیه. منون میشم راهنماییم کنی


باشه بذار يه بررسي كنم حتما تا فردا بهتون اطلاع ميدم.
محدثه
23 اسفند 90 14:45
سلام خاله جونم این آدرس وب شکلک هامه خوش حال میشم بیاید


مرسي گلي جون اومدم سراغت