ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دومین دندون یاسمین زهرا

1390/12/24 2:48
نویسنده : خاله هدي
814 بازدید
اشتراک گذاری

این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

سلام خوشگلم

دیروز دومین دندون خوشگلت در آمد درست 23 روز بعد از اولین دندونت !

امروز منم رفتم و دندون عقلم رو کشیدم واااااااااااااااااااااااااااااااای خدا نصیب نکنه دندونم بیحس نشده بود  وچرک هم داشت وقتی انبر انداخت تا بکشه دندونم رو 6 متر از جا پریدم، تمام بدنم میلرزیدآخ.

امروز من یه دندون از دست دادم و در عوض یاسی دومین دندونش جوونه زد اونم درست زیر دندون اولیش!الان یاسی 2 تا دندون داره یه دونه بالا سمت چپ و یه دونه پایین سمت چپنیشخند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

دکمه
24 اسفند 90 8:00
چه دندونای بامزه ای!!! دندونات و موش بخوره!!!


چشم!
خاله هدي
24 اسفند 90 8:23
خداياااااااااااااااااا! نيگا دندونشووووووووو
مامان صدف
24 اسفند 90 8:42
مبارک یاسمین جان. ایشالله دندونای کباب خوریتو در بیاری عزیزم

مرسي
خاله ماني
24 اسفند 90 8:45
دندون جديد مبارك جيگر. به ما سربزن عزيزم دوست دارم لينكت كنم البته اگر اجازه بدي


ممنونم خاله جون. چشم منم شما رو لينك ميكنم
کودکانه های من
24 اسفند 90 9:44
وای مامان ندا این عکس از نظر من جز بهترین عکسای یاسمین زهراست
بازم عکس اینطوری بگیرید ازش
خدا حفظش کنه براتون


مرسي خاله . چشماتون قشنگ مي بينه
مامان محمدرضا
24 اسفند 90 9:59
سلام . مرسی بابت تبریکتون .
ایشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشین


ممنونم
بابای مهرسا
24 اسفند 90 10:32
چقدر نازه
دندون نو مبارک

ممنونم عموي مهربون
سپیده
24 اسفند 90 12:34



کودکانه های من
24 اسفند 90 13:54
سلام
امشب باهم میخوایم خدا رو صداکنیم برای یه عزیزی که برگرده به جمع خانوادش
یه بابای مهربون...
اگه قصد یاری داشتید برای اطلاع بیشتر به وبلاگم سر بزنید
یاحق

چي شده؟؟؟؟ باشه الان ميام
کودکانه های من
24 اسفند 90 15:36
خاله هدی جونم
به هرکی تونستم گفتم
تعدادمون خیلی کمه
چیکار کنم؟
خاله ای کاش امروز بیای وبلاگ یاسی
مطمئنم کمکم میکنی


الان اومدم باشه حتما يه پست ميذارم خاله
کودکانه های من
24 اسفند 90 19:20
خاله هدی وبلاگ یاسمین زهرا بازدید کننده زیاد داره
میشه خواهش کنم یه پست کوچولو بذاری و بگی هرکس میخواد توی این کار خیر شریک بشه بیاد جزئیات رو بخونه از توی وبلاگم
خاله خواهش میکنم
خیلی ناراحتم


نگران نباش الان يه پست ميذارم.
هدیه جووووووووووووووون
24 اسفند 90 20:23
سلام
دندونات مبارک باشه خوشگل خانوم
پسته و فندق نشکنی ها با این مرواریدات


ملسي خاله. چشم
زهرا
24 اسفند 90 22:14
وای خداااااا باز که غیبتون زد نمیگین ما دلمون 1000 راه میره!>!!؟؟!
کجایید یاسی و محمد خوبن؟؟


خاله خيلي كار دارم. چندتا عكس از محمد ميذارم براي شما
کودکانه های من
24 اسفند 90 22:46
خاله هدی جونم معجزه شده
این بابای مهربون به هوش اومده
خیلی خوشحالم
ولی هنوز تلاوت ادامه داره تا سلامتی کامل
شما خاله گلم
*جزء چهارم حزب سوم*
عجرتان با صاحب الزمان

خدارو صد هزار مرتبه شكر.
عمه زهرا
26 اسفند 90 1:28
جيگر عمه چقدر ماه شدي تو اين عكسه نفسم
مامان بیتا
26 اسفند 90 3:35
قربون اون دندون موش موشی برم