ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

100.000 تایی شدیم

1391/1/7 12:46
نویسنده : خاله هدي
816 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

دوستای خوبم، مهربونا جالبه بدونین که آمار بازدید کنندگانمون به:‌

      شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروینرسید. یعنی ماهم به باشگاه ١٠٠.٠٠٠ تایی ها وارد شدیم. از ششم تیر٩٠ در ٤٠ روزگی یاسمین زهرا تا آخرین لحظات ششم فروردین ٩١ در ٣١٣ روزگی یاس گلم، یعنی در ٢٧٣ روز  ١٠٠٠٠٠بار دیده شدیم و یاد شدیم. به طور تقریبی حدود ٣٦٦.٣ نفر بازدید کننده در هرروز.

ممنونیم از این همه لطف و محبت دوستای مهربونمون.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محدثه
7 فروردین 91 12:49
مبارکهههههههههههههه
مامان پریسا
7 فروردین 91 12:59
امید وارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید و همیشه شاد.
عمواميرنازنازي
7 فروردین 91 20:06
WOWWWWWWWWWWWWWمنم دلم خواست ميدوني من خودم تو روز حدا اقل پنچ بار رو سر ميزنم هم به تو هم با كيميا...مباركت باشه(زير چشم خانومي چي شده اين دوبار مادر ياسمين مراقب بچه نيستيا يا ياسمين خيلي شلوغ شده كدومش)؟؟


عمو امیر یاسی خودش رو مرتب چنگ میزنه!
عمو امير
9 فروردین 91 18:46
واي خداي من چرا اخه؟؟؟؟؟مادر ياسمين حداقل ناخن هاشوبگيرين....دخمل شيطون شده ديگه فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتت